34 päivää jäljellä...

Huhhuh mikä päivä taas vaihteeks :-D Oon niin kyllästyny meiän luokkaan ja voisin ampua muutaman ihmisen ku ärsyttää niiden käytös niin paljon. Mä haluun vaan, että nää 34 jäljellä olevaa koulupäivää kuluu tällä sekunnilla loppuun ja mun ei enää ikinä tarvi nähä noita ihmisiä, jos ei siltä tunnu!

Oli kuitenki kiva mennä Ch:n ja Janikan kanssa kiertelemään kauppoja ja sit vielä Ch:n kanssa juoruumaan hirmu pitkäks aikaa Sokoksen nojatuoleihin :-D Piti löytää joku paikka, jossa ei pahemmin tuu tuttuja vastaan...

Mut nyt mua vituttaa niin paljon, etten oikeen oo hyvällä postaustuulella ni taidan jättää tän kirjottelun tällä kertaa tähän ja esitellä ostoksen, jonka tein tänään lauantaista irkkukonserttia varten. Mä en yleensä oo mikään suurin vihreen ystävä, mut tää hame oli oikeesti kiva! Etenki päällä :-) Ja ku pukukoodi oli "jotain vihreetä päälle" ni oli vähän pakko löytää jotain ku en pahemmin vihreitä vaatteita omista...

IMG_4895

Hame från ZARA, 29,95€.
Ei muuten oo ihan noin vaalee... Onnistuin sössimään värit taas perseelleen muokatessa :-D No ehkei se oo niin vakavaa...

Nyt mä teen matikan läksyt ja sen jälkeen voisin katella taas jotain "aivot narikkaan" leffaa, ettei tarvis miettiä enää yhtään mitään. Mua ärsyttää!!

12 comments:

  1. AAAA MULLEKKI TOMMONE HAME ;OOOO

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:28 pm

    IHANA HAME!

    ReplyDelete
  3. Joo mul on ollu muutaman viikko aivan armoton vitutus luokkalaisii, nyt ku juttukaveri on lapis ja joutuu kuunteleen niitte kusipäiden juttuja nii pää räjähtää....

    ReplyDelete
  4. ALIISA
    eiks oo ihana! niitä oli kaikkia muitaki kivoja värejä oivoivoi :-)

    ANONYYMI
    kylkyl! :-)

    DIIBE
    i feel your pain! onneks huomenna on perjantai ni saa olla viikonlopun rauhassa :-) ja ens viikolla on pääsiäisloma!

    ReplyDelete
  5. Mä oon jotenkin saanut kuvan että teillä on tosi kiva ja yhtenäinen luokka.. :D No, väärän kuvan olen kai saanut :P Mutta vaikee ajatella että kukaan olis kovinkaan ärsyttävä, kun te kaikki vaikutatte mukavilta tyypeiltä :)

    ReplyDelete
  6. ROSA
    aika väärä kuva joo :-D tai siis päällepäin varmaan oikeesti näyttääki tolta, mut ei niin oo...
    ja ehei, kaikki ei todellakaan oo mukavia :__D voisin luetella heti ainaki 15 ihmistä, jotka voisin pistää vaihtoon tolta luokalta!

    ReplyDelete
  7. IHANA HAME ! ja muutenkin kivan olonen blogi (:¨

    http://itisnotallaboutme-lilja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. LILJA
    kiitsa! :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:44 pm

    eikö tunnu vähän ilkeeltä sanoo noin että 15 ihmistä tosta vaan voisit vaihtaa sun luokalta? tai onks se ees fiksuu, susta varmaan pidetään tosi paljon sun luokalla ku tollasii sanot :-D :O mutta no kohtahan sä pääset pois sieltä

    ReplyDelete
  10. ANONYYMI
    ei tunnu ilkeeltä, koska moni niistä varmaan vaihtais mutki mielellään pois.

    ReplyDelete
  11. aaaaaaaaaaaa ihana blogi ::DDD liityin samantien lukijaks! =))

    ReplyDelete
  12. JONNA
    voi kiitti! :-)

    ReplyDelete