You can't carry it with you if you want to survive


Florence and the Machine - Dog Days Are Over

Kyllä tästä blogista on vaan jonkinlainen henkireikä mulle tullut, kun ihan ahdistaa yhden päivän postaustauko :-D Ja kai sitä vois nyt sitten pyydellä anteeksikin, vaikken mä haluakaan tästä mitään stressiä ottaa. Nyt vaan kävi niin, että eilinen meni ihan kokonaan musaopistolla (oli kyllä ihan hirmu kivaa taas vaihteeksi! Paitsi teoria meni kyllä taas vähän yli hilseen...) ja tänäänkin olin siellä seittemään asti. Nyt kuitenkin päätin kyhätä jotain kasaan, vaikka oikeesti mun pitäis lukea perjantaiseen hissan kokeeseen.

Huomenna mulla on onneks vapaapäivä (siis koulun jälkeen) ja kouluakin vaan kahteen. Ehdin siis hienosti sillon tekemään koulujuttuja. Tai sitten en kuitenkaan tee :-D No, ainakin olis tarkotuksena yrittää kovasti. Sekin on jo jotain. Mua kyllä ahdistaa kauheasti tää mun nykyinen saamattomuus. Puhuttiin tästä tänään ja eilenkin Cissen kanssa ja todettiin tän olevan aivan perseestä.

Oon aika rikkipoikkipuhki kyllä tän hienon "pehmeen laskun" jälkeen. Ei mennyt ihan niin kuin olin ajatellut, mutta kai se sitten on hyväksyttävä, että heti alkaa kauhea koerumba. Nyt on vaan pakko jaksaa, koska en anna muuten ikinä itelleni anteeksi. Mun lukiojutut on nimittäin pikkasen selkenemässä ja se kyllä motivoi kamalasti! Ykköseksi menee nyt siis Sibiksen musalinja, kakkoseksi samaisen koulun yleislinja ja kolmoseksi Ogeli. Neloseks pistän varmaan vielä Alppilan, koska Steiner ei oo mulle mikään vaihtoehto edes (no way, haluun äkkiä pois sieltä :-D) enkä haluu jäädä tyhjän päälle. Alppilaan nyt kuitenkin pääsen varmaan vaikka silmät kiinni, kun sinne oli viime vuonna ka 8,25 ja mulla on kuitenkin tällä hetkellä 8,75 kasi- ja ysiluokkien yhteistulos.

Lupaan olla nyt viikon hiljaa noista lukiojutuista, mutta stressaan täälläkin sitten lisää viimeistään kun oon pistänyt sen yhteishaun menemään. Eli ehkä n. viikon päästä palataan näissä merkeissä :-D Nyt mä taidan opetella Hiroshiman ja Nagasakin pommi-iskut takaperin ulkoa ja painua sitten kierimään ympyrää sängyssä nukahtamisen toivossa. Ja se taitaa kyllä taas kerran jäädä vaan toivoksi, koska näillä näkymin nää kahen tunnin yöunet jatkuu vielä ens yönäkin...

IMG_3572IMG_3584IMG_3591IMG_3178IMG_3560

4 comments:

  1. EIKÄ MENNY TEORIA YLI HILSEEN meillähä oli hauskaa kummituskäytävistä puhuessa wuhuuuuu!! teoriatehtävät ehkä meni kyllä yli mutta niistä ei puhuta! JA ÄLÄ STRESSAA PÄÄSET SIBIKSEEN. oli pakko kommentoida!

    ReplyDelete
  2. SISU
    no hauskaa oli, siitä ei epäilystäkään :-DD kummituskäytävä, heheh!!
    ja pakko päästä!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:21 am

    ihanii kuvii taas! ja hei älä ressaa lukiosta noin paljoa! kyllä sä sinne sibikseen nyt pääset, jos kerran haluut!!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    kiitsa! :-)
    ja mä oon maailman eniten stressaava ihminen, joten ois mahottomuus lopettaa stressaaminen kokonaan :-D mut koitan toki vähentää! ja pakko mun on sinne päästä!

    ReplyDelete