Vielä yks kuppi kahvia sitten mä meen


Raappana ft. Stepa - Aikasin heräämistä

Tänään oli kyllä maailman turhin koulupäivä :-D Seistiin aluksi Leilan kanssa puol tuntia muka luistellen ja sen jälkeen saatiin kuulla, että voi lähteä kävelylle. No, me tehtiin oma variaatio kävelystä ja mentiin istumaan pukkariin... Hehez, siinähän se aika sitten kulukin aika mukavasti ja olin kotona jo 11:40. Ei valittamista!

Innostuin tossa äsken muokkaamaan kuvia ja tommosta shaibaa sainkin nyt sitten aikaseksi. Voisin ehkä opetella joskus muokkaamaan kunnolla ja hankkia jonkun Photarin vaikka, että olis kunnollinen ohjelma... Mutta kai mä nyt pärjään sit näillä ilmasilla ohjelmilla, kun multa niitä löytyy täältä koneen uumenista vaikka muille jaettaviksi :-D

Mun pitäis varmaan tehä koulujuttuja ja soittaa vähän viulua, kun tänään on tunti enkä oo taas viime viikkoisen tunnin jälkeen soittanu kertaakaan... Hyvä motivaatio mulla joo... No, mitäs pienistä. Kyllähän tää näinkin sujuu...

Nyt tuijottelen Lords of Dogtownin kolmatta kertaa, koska se on ihana leffa Niin, mulla on tosiaan tässä aika paljon aikaa, kun toi urheilupäivä loppu noin kivan aikasin :-) Viettäkää mukava keskiviikko!

IMG_3781IMG_3656IMG_4032IMG_4026IMG_4009IMG_4006

4 comments:

  1. Anonymous1:33 pm

    piristit päivää postaamalla :) oon kipeenä kotona ja kukaan muu ei oo postannu pariin tuntiin! jeejee :))

    ihan älysiistei kuvii! millä oot muokannu noi? :o

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kiva jos piristin :-)
    ja kiitsa! ihan vaan photoscapella. sen saa ladattuu ilmaseks netistä :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:56 pm

    buenosti muokattui kuvii! me likeyyy!!!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    kiitozzz!! :-)

    ReplyDelete