That cunning mantra of killing


Rage Against the Machine - Testify

No ei oikeen tullu noista mun koulujuttujen hoiteluista mitään... Sain mä luettuu pari kertaa saksan sanat läpi (ei kyllä jääny mitkään 2. maailmansotaan liittyvät sanat pahemmin mieleen :-D) ja kattelin mä noit konditionaali ja passiivi tehtävii läpi. A1-saksa in my heart...

Päätin tänään tosta auringosta huumaantuneena, että nahkatakkikausi on avattu ja kävin hakemassa omani kellarista! Tätä on ootettu koko talvi... Talvitakit ei vaan istu mun tyyliin, ei sitten millään. Heitin ton mun talvitakin jo sinne kellarin kätköihin, etten vahingossakaan turvaudu siihen jonain viileempänä päivänä. Nyt en enää pistä sitä päälleni! Näin mä uskottelen itelleni kesän olevan lähellä ja tulen taas kipeeksi...

Mua väsyttää ihan kauheesti, joten nukkumaankin vois käydä tietty jossain vaiheessa... Mulla on pieni ongelma tosin, kun yritän vakuutella itelleni, että pystyn nukkumaan noi uudet kuulokkeet korvissa :-D Mulla on siis ollu tapana nyt joku kaks ja puol vuotta nukkua kuunnellen musiikkia. Nää ei nyt ehkä ihan sit kuitenkaan sovellu siihen... Damn, täytyy ilmeisesti päästä siitä tavasta sitten eroon :-(

Nyt voisin mennä kattelee vähän vaatteita valmiiks, ettei aamulla iske valinnan vaikeus. Kyllä, ennen mä kriiseilin, ettei mulla oo mitään kivoja vaatteita ja nyt tuntuu välillä siltä, että en ees ehi käyttää kaikkia kivoja... Hups :-D

Tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille! Mä ainakin tarvin sitä urakalla...

IMG_4349IMG_4366IMG_4362IMG_4361IMG_4359

8 comments:

  1. Mmmm hei taas! :D

    Mikä kamera sulla on/minkälaisii asetusjuttuja kun sulla tulee sillai.. taiteellisia kuvia.. :D

    Ja hei mulla on kans toi fiilis, tai oikeestaan se vaihtelee, välillä on sillai ARGH mulla ei ole vaatteita, ja joskus taas OMG ei ehi käyttää :P

    Kumpa itekki uskaltais siirtyy nahkatakkiin, mutku oon niin vilukissa :)

    ReplyDelete
  2. ROSA
    mulla on canon eos 500D :-) ja siis kuvaan yleensä sisällä M asetuksilla ja ulkona P asetuksilla, automaattia en enää pahemmin käytä.

    ReplyDelete
  3. YULIASHHABEL
    thanks! :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:51 pm

    Oot ihana! =)

    Mut voi kuule, mulle ei näy kun tyyliin joka toinen kuva :S Tai et näkyy vaan esim. IMG_4349 linkkinä, mut sitäkään painamalla kuvaan ei pääse vaan pitäs rekisteröityy jonnekin ja jotai...

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    kiitti, vaik en kyl oo :-D
    ja tota ongelmaa näyttäis olevan nyt melkeempä kaikissa blogeissa, mihin on ladattu flickrillä kuvia. toivottavasti ongelma korjautuis huomisen aikana!

    ReplyDelete
  6. Kivoi kuvii, tommosii taivaallisii :-D taisiis sillai ku noi hehkuu, en keksiny mitään muuta sanaa.

    ReplyDelete
  7. FENJA
    kiitoksii! :-) ihan hyvä sana toi oli :-D

    ReplyDelete