My heart skips a beat


Lenka - Heart Skips a Beat

Ei ziisus mä oon kuollu... Tuli nukuttuu taas turhan vähän viime yönä ja ei oikee noi silmät meinaa pysyy auki. Ja piti tehä tänään yks saksan koeki (opeteltiin jotain tehtävii ulkoo Ch:n kaa koko päivä :-D mut silti taisin feilata silleen, että kymppi ei taida ihan pysyä...) ja muuta hirmu kivaa. Ja huomenna vielä taidehissan koe enkä mä luonnollisesti osaa mitään.

Mun postaukset on tosi monipuolisii nykyään: "koulu, kokeet ja stressi". Mistä muusta mä muka kirjotan... :-D No kun kerran noi on mun elämä atm ni eipä paljoa tuu muuta mieleen sitte, mitä vois mainita.

Nyt vois olla ihan jees ton taidehissan lukeminen, koska mä haluun tosissani saada päälle ysin siitä kokeesta, koska toi on kuitenki semi helppo ja mielenkiintonen aine. Ainoo harmi tossa on se, ettei se vaikuta keskiarvoon jos ei jää steineriin. Saisin nostettuu kivasti ku mulla tulee varmaan kymppi tosta ku viime kokeesta sain 9½ ja vihko on ihan hieno. Tai siis oon yrittäny parhaani, joka riittää. Mä oon nimittäin yks surkeimmista piirtäjistä ikinä, as u can see. Tossa tokassa kollaasissa on siis kuvia siitä vihosta :-D

Pistin noi kuvat nyt kollaaseihin, että saan säästettyä vähän kuvatilaa Flickrissä. 71% käytetty ja vielä viikko pitäis siis pärjätä. No enköhän mä just ja just pärjää!

naamakollaasitaidehissakollaasi

7 comments:

  1. Anonymous6:28 pm

    kyllähän sä osaat piirtää ihan hyvin! ite oon paljon huonompi :D
    on muuten kauniita kuvia nuo sun kuvat! ootko tehny jotain sun kulmille ku ne näyttää nyt tosi kivoilta? :)

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    hahah, en tosiaan osaa! :-D kaikki mittasuhteet ihan viturallaan...
    ja voi kiitsa! oon vähän koittanu kasvatella niitä täs takas ja on ne ehkä pikkasen kasvanuki tost nytte :-)

    METROPHILIA
    se on maailman mukavin stressipäivinä ♥

    ReplyDelete
  3. ihana nimi tällä blogilla :---3

    ReplyDelete
  4. ROOSA
    hehez, kiitti :-) leevi and the leavingsin biisin mukaan nimetty.

    ReplyDelete
  5. vaau oot hyvä piirtää! :) mä en osaa ollenkaan :-D

    ReplyDelete
  6. MILLA
    no en kyllä oo! :-D

    ReplyDelete