Ja minä nousen, vaikka putoan


Anna Puu - Kaunis päivä

Heräilin tossa kasilta järkyttäviin painajaisiin, kuten mulle aina käy, kun on vähän heikko happi... No, se niistä hyvistä yöunista sitten! Ens viikko menee taas jollain ihme varaenergialla, jota saa repiä oikeen urakalla irti jostain. Sain muuten slaagin, kun aurinko häikäs mua aamusumppia kitatessa! Kevät tulloo, ihan for real tällä kertaa!

No mut nyt voisin jatkaa tätä lagausta Markuksen tuomien tuliaisten paris (se oli wanhojen risteilyl wohoo) ja saada pari kuningasideaa näin sunnuntain kunniaks. Itseasias mun pitäs hoitaa noit yhteishakujuttui ja lukee vaik ruotsin sanakokeeseen ja tehä bilsan juttui, mut mitä pienist... Mä ehin sit illal paniikis hoitaa tietty kaiken!

Rentoo sunnuntaita kaikille!

IMG_3775IMG_3906IMG_3927IMG_3778ziiztii

4 comments:

  1. Anonymous12:01 pm

    voi miten kivoja kuvia! :) me likey! mutta hei, loukkaannuitko sä sillon kun valitettiin pelkistä naamakuvista, kun nykyään susta on aika vähän naamakuvia :( mä ainakin haluisin nähä niitä enemmän!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kiitsa! :-)
    ja ei en loukkaantunu :-D ei mua noin helposti saa sentään loukkaantumaan... mut siis syy on aika ysinkertanen. mulla on kauhee hiuskriisi, joten ei innosta ottaa naamakuvia kun tucca on ihan kauheen näkönen :-(

    ReplyDelete
  3. voi että ku ihania kuvia täälä sun blogissa :)

    ReplyDelete
  4. NINNISI
    voi kiitos :-)

    ReplyDelete