I feel nothing so jump into the fog

Mulla on nyt ihan sysipaska fiilis eikä mikään tunnu auttavan. Kaikki oli vielä jotenki siedettävää, kun sain ussan kokeen tehtyä ja lähdin varttia vaille neljä koulusta. Päästyäni sitte himaan eksyin kiertelemään nettiä ympäriinsä ja arvatkaa vaan, kuinka ihana tieto mun silmille hyppäs. Ens maanantaina piti olla The Wombatsin keikka, jonne oltiin Sandran kanssa meossa. No arvatkaa vaan, että SIIRRETTIINKÖ se ens SYYSKUULLE?! Mitä helvettiä oikeesti... Mun tuuri näiden keikkojen suhteen on selvästi ilmiömäinen ku aina käy jotain tällasta...

No, kuolin siinä sitten epätoivoon jonkun aikaa, kunnes päätin alottaa matikan läksyjen tekemisen. Muistin sitten, että niitä tuli ihan liikaa ja meinasin kuolla, kun viimein sain viimestä tehtävää vaille tehtyä ne. Viimestä en nimittäin osannu ku aivot alko olla aika rasittuneet. En oo mikään maailman paras matikassa...

Sen jälkeen pitikin sitten alottaa huomiseen saksan kokeeseen lukeminen. No en nyt oikeen jaksanu sisäistää mitään ja nyt tuntuu siltä, että se menee tosi huonosti. Vaikka mulla on saksasta 10. Luulis siis, että olisin ihan hyvä siinä... En taida olla enää.

Lisäks mua alko vituttaa kun tajusin miten rasittavan tylsä ja negatiivinen postaus tästä on tulossa. En myöskään jaksanu kuvata, joten noi kolme kuvaa on jotain koneen kätköistä löytyineitä otoksia, joita en ainakaan muistaakseni oo julkassu täällä ennen. Tyytykää niihin nyt ni mä koitan kerätä itteni ens postausta varten.

IMG_4087IMG_3776IMG_4107

4 comments:

  1. Anonymous9:08 pm

    voi eii olipa huono tuuri ton keikan kanssa :(
    oot muuten tosi kaunis!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    mjoo :-( kiitti!

    ReplyDelete
  3. Pakko sanoa, sulla on aivan ihanat hiukset! :)

    ReplyDelete
  4. MILJA
    no voi kiitos! ite kriiseilen näiden kanssa kauheesti ni kiva kuulla, että näyttää ees jonku silmissä kivoilta :-D

    ReplyDelete