Your blue eyes, autumn water, pure white skin like winter snow


Altan - Suil Ghorm

Älkää välittäkö ton biisin alussa ja lopussa tulevasta räimeestä. Ton parempaa versiota ei nimittäin löydy Youtubesta, mutta Spotifyn omistajat voi tietty käydä kuuntelemassa sieltä, jos yhtään kolahtaa. Kuuntelen tätä tässä toistolla lähinnä siksi, että mun viulu on koulussa enkä voi harjotella mun stemmaa tähän. Mutta kyllä tää biisi muutenkin iskee muhun kunnolla!

Mutta joo, asiaan. Päätin olla kauhee sluibaripaska ja jäädä tänään kotiin, koska mun poski on turvonnu enkä pysty kunnolla puhumaan. Myös mun kieli huutaa tässä parhaillaankin tuskasta, joten päätin armahtaa sitä - ja tietysti itseäni - jäämällä tänään kotio. Illemmalla olis teoria, josta lintsasin viime kerralla, mutta taitaa jatkua nyt sitten lintsausputki. Tällasessa olotilassa en vaan pysty kestämään sitä kidutusta. No, ehkä ensi viikolla sitten taas... :-D

Tuolla on satanut taas varmaan viissataa metriä lunta! Mistä mua ihan oikeesti rankaistaan? Onko liikaa vaadittu, että se kesä tulisi helmikuun alussa? Tai vaikka lopussa mulle synttärilahjana? Joooko? No ei sitten :-(

Voisin tässä kattoa aikani kuluksi jonkun leffan, koska en jaksa vielä lukea perjantaiseen hissan kokeeseen. Siihenkin lukeminen kyllä pitäisi alottaa jo tänään, mutta hoen itselleni sitä ikuista "kohta, kohta, kohta" -mantraa, enkä kuitenkaan saa mitään aikaseksi. No, ehkä huomenna sitten :-D Huomaatteko miten tehokkaasti tää toimiikaan...

Nyt alan tuijottella leffaa ja tirautan samalla pari kyyneltä, kun karkin mussuttaminen ei onnistu millään tavalla tän vammasen suun takia :-(

Ps. Onko täällä ketään Flickrin käyttäjää? Kertokaa mulle, että onko oikeesti totta, että ladattuani 200 kuvaa sinne, mun on pakko hankkia se helvetin Pro account, että voin jatkaa kuvien iskemistä sinne?! Alan vakuuttua päivä päivältä enemmän siitä, että koko juttu on pelkkää rahastusta ja muutenkin ihan paska :-D

IMG_2729IMG_2737IMG_2732IMG_2754

4 comments:

  1. Anonymous2:30 pm

    Mitä leffaa kattelet? :-)

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    satuin sopivasti just keskeyttämään hetkeks :-D mutta siis inglourious basterds ♥

    ReplyDelete
  3. METROPHILIA
    oi kyllä ♥ rakastuin!

    ReplyDelete