You give me something to die for


The Sounds - Something to Die for

Aattelin ekaks, että molemmat Soundsien uudet biisit on täyttä kurapaskaa, mutta oon pikkuhiljaa lämpenemässä tälle biisille. Ei kyllä oo lähelläkään vanhaa tuotantoa, mut on tää ihan kuunneltavaa kuitenki!

Kyllä on muuten ryytyny olo. Onneks huomenna on synttärit (eli siis vapaapäivä töistä )! En nimittäin jaksais ollenkaan tota hommaa... No, saan kuitenki hyvät rahat käteen taas ni käyn ihan suosiolla siellä sit vähän urakoimassa.

Mutta joo tosiaan. Huomenna pärähtää plakkariin sitten se kuustoista pitkää vuotta. Ai että :-D Ärsyttävää tosin, kun kaikki muut täyttää tänä vuonna jo 17 tai 18 ja ite on tällanen pikkunen :-( Buu, epäreilua tää elämä, eikö totta?

Vedin muuten äsken helvetinmoiset raget tälle koneelle, kun fin-tv ei suostu toimimaan... Hyvä etten heittäny seinään sentään, mut pakko sanoo, että lähellä oli :-D Ja on edelleen, ku katon tota "Hups! Google Chrome ei saa yhteyttä osoitteeseen fin-tv.com" -tekstiä tossa välilehdissä. Mur. Voisin mennä leipomaan vaikka suklaakakkua äidin kanssa, kun ei oo parempaakaan tekemistä.

Palaillaan huomenna. En nimittäin usko, että saan tänään enää mitään älyllistä ulos itestäni. Oon sen verran väsyny ja rikkipoikkipuhki muutenki. Moikat!

IMG_3239IMG_3260IMG_3234IMG_3244IMG_3248IMG_3233IMG_3220

5 comments:

  1. Anonymous6:35 pm

    VÄHÄN SIISTIT NOI VANSSIT! onks ne sun? jos on ni oon kateellinen :((
    siistejä kuvia muutes! en ookaan ennen kommentoinu tähän blogiin, mut luen ahkerasti! oot ihanan tuntunen persoona <3

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    ne on maceet!! mut ei oo mun vaan markuksen :-( että ollaan yhessä kateellisii :-D
    ja hei kiitsa beibe! tommoset kommentit lämmittää aina kivasti mieltä ♥

    ReplyDelete
  3. voooi mun kengät!!! ♥
    ovat ainakin melkein jo ostetut!

    ReplyDelete
  4. KENGÄT!!!! :D muthei pakko ilmottaa (vaikkei ketää kiinnosta) että mulla on kans huomenna synttärit ja täytän 16. Ollaa aiva saman ikäsii :D

    ReplyDelete
  5. MEI
    rakastan noita ♥ mut en tiiä, haluisin ehkä kuitenki mielummin mustat!

    KRISTA
    ne on ihanat! ja hei kyllä mua kiinnostaa :-D onnittelut tälleen pikkusen etuajas ♥

    ReplyDelete