You can forget our future plans


Klaxons - Golden Skans

No tulinhan mäkin sitten kipeeksi. Tätä on tässä ooteltu kauhulla, kun puol luokkaa on ollu tässä nyt jonkun taudin kourissa. Valitsin kyllä tälle maailman huonoimman ajankohdan, koska eilen oli kaks keikkaa opistolla ja oli sit tosi kiva esim. laulaa kurkku ihan törkeen kipeenä. Mutta mulla meni silti ihan hirmu hyvin :-D

Tänään olis ollu viimeset wanhojen orkan harkat ja mulla on siellä sooloja ja perjantaina on esitys ja ei apua... Tää oli oikeesti maailman huonoin hetki tulla kipeeks. Mulla on myöskin hirveempi olo, ku yleensä kipeenä ollessani. Mä oon yleensä vaan vähän kipee (sitäkin useemmin kylläki...), mut nyt on sellaset 38 astetta kuumetta ja kurkku huutaa hoosiannaa.

Selasin tässä aikani kuluks vähän kuvia tuolta koneen uumenista ja rakastuin mun punasiin hiuksiin taas kerran. Mutta ei, en silti aio värjätä punasiks vaan vaalennusoperaatiot lähtee käyntiin varmaan tossa viikonloppuna. Toivottavasti saisin nää ees vaaleenruskeiks nyt ekalla kerralla, kun nää on niin kauheen tummat...

Taidan käyttää tän päivän lähinnä datailuun ja leffojen kattomiseen. Alan käydä läpi tässä aikani kuluks tota 1001 movies you must see before you die-listaa, koska pakkohan noi nyt on saada katottua :-D Oon kyllä ehkä 100 noista nähny, mutta osan voisin kattoa vaikka uudelleen.

Mutta nyt mä muistutan vielä, että käykääs kaikki halukkaat osallistumassa arvontaan täällä! Perjantaihin asti on vielä aikaa :-)

kollaasi15IMG_2900IMG_2895

18 comments:

  1. Anonymous12:32 pm

    voi ei :( paranemisia sinne! ja apua, noi sun punaset hiukset on IHANAT ♥ mikä on niiden salaisuus? :__D tai siis oli.

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    thankiez! ja hehez, niiden salaisuus oli oikeenlainen väri ja hoitoaine :-D

    ReplyDelete
  3. Nyt on pakko sanoo ihan suoraan: Sulle ei sovi sun nykyinen hiusväri ollenkaan yhtä hyvin kun esim punanen. (= Ja voisitko laittaa jonkun erillaisen videopostauksen jossa laulat, koska en oikein saanu sun äänestä minkäänlaista selkoo edellisen videon kautta. Saatto johtua biisistä (= Ja parane pian (= Niin ja tässä muutama biisi ehdotus (en oleta sinun toteuttavan näistä yhtäkään, mutta eletään nyt toivossa):

    Hitaat:
    Amanda Seyfried - Little house (OIS NIIN BEST JOS LAULASIT TÄN)
    Aerosmith - i don't wanna miss a thing
    Evanecense - My immortal
    Pink - I don't believe you / Fuckin perfect

    <3

    Nopeemma:

    Vanessa Carlton - Thousand miles
    Ellie Goulding - Starry eyed
    Paramore - Ignorance



    toivottavasti teet uuden video postauksen pian (:

    ReplyDelete
  4. RITA
    mielipide otettu vastaan. ja en aio toteuttaa yhtäkään noista biiseistä, koska ykskään noista ei oo mun mielestä hyvä enkä jaksa treenata biisejä, jotka on mun mielestä täyttä kuraa :-D sortsi.

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:02 pm

    mitä vittuu :O vähän törkee toi rita... sä oot ihana, älä välitä tollasest!!!

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    häh? :-D ei toi ollu ees lähellä törkeyttä mun mielestä. ihan asiallinen mielipiteiden ilmasu. joten en tosiaan välitä :-D mutta kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:28 pm

    noi sun punaset hiukset oli niiiin hurjan söpöt ja kävi sulle tosi hyvin, tuitui ♥ mut on noi nykysetki kyllä tosi kivsut. :--------))

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    tykkäilin niistä joo iteki tosi paljon :-) nää nykyset on mun makuun liian tummat, mut kyl mä näist silti tykkään :-) kiitoksii ♥

    ReplyDelete
  9. noi on ihanan väriset! :)

    ReplyDelete
  10. MILLA
    kiitti! :-)

    ReplyDelete
  11. Joo muistan hyvin noi sun hiukset :) Ihanan näkönen toi murokuva :D ♥

    ReplyDelete
  12. ROSA
    heheh must tuntuu et aika moni muistaa ne ku ne vähän erottu :-D mut kiitsa! :-)

    ReplyDelete
  13. Nii, ja eks tullu just siinä aikoin tonne steineriin..? Oli kyl upee väri sillai ku ei ollu sellai mummo punanen eikä sit sellai harmahtava/viininpunanen, eli ONNISTUNUT! Mutta diggailen kyllä noista sun nykysistäkin, toivottavasti sun tän päivänenkin värjäys onnaa :) Ihailen ku värjäilet, itte en jotenkaan uskalla :P Hyvä hyvä!

    ReplyDelete
  14. ROSA
    itseasias mul oli blondit ku tulin :-D ja sen jälkee mustat. ja sit sellaset harmahtavan punaset ja sit vasta nyt ysin alussa värjäsin kirkkaan punasiks :-)
    mua lähinnä ärsyttää nyt, koska haluisin mun oman värin takasin... mut en sinänsä kadu ainakaan niitä punasia, koska ne oli tosi kivat!

    ReplyDelete
  15. Blondit! kui jännää aatella sua blondina :D Mut ainaki erotuit massasta punasilla hiuksilla, joka on hieno juttu :--)

    Oon kysyny tätä ennenkin mut kadotin sen paikan jos oli vastaus MUTTA miten oot saanu tähän blogin vasempaan reunaan ton kysymys boxin tai ton? :D

    ReplyDelete
  16. ROSA
    se on mun oma väri :-D ja siihen olis tarkotus pyrkii nyt takas...
    ja joo siis sun pitää tehä profiili tonne formspringiin (www.formspring.me) ja sit kun oot tehny sen ni valitset sieltä settings > widgets. ja sitten saat sieltä html-koodin tolle boksille. sit meet bloggeriin ja tuolt ulkoasu-jutusta luot uuden gadgetin ja liität siihen sen koodin sieltä fs:stä :-) tajusitko mitään? :-D oon surkee selittää...

    ReplyDelete
  17. kyllä ymmärsin juu jotenki, oon myös maailman huonoin ymmärtää asioita :D
    mut kopsasin sun hienot ohjeet ja yritän tehä ton kans omaan blogiin sillon ku oon vähän välkymmällä päällä :D KIITOS! ♥

    ReplyDelete
  18. ROSA
    okei, kysy lisää neuvoja jos ei onnistu :-D ja eipä kestä!

    ReplyDelete