Write it, cut it, paste it, save it, load it, check it, quick - rewrite it


Daft Punk - Technologic

Tää päivä ei ookaan sujunu niin vittuuntuneissa tunnelmissa, kun oletin. Oikeestaan fiilis on ollu aika ihana, ainakin osittain! Toi huumaava valosuus pysäytti mut miettimään, kuinka vähän, mutta silti niin paljon aikaa kesään on. Kolmisen kuukautta peruskoulua jäljellä. Minne se aika nyt ihan oikeesti meni? Minne meni yheksän vuotta?

Hyvään fiilikseen en muita syitä sitten keksinytkään, koska nukuin viime yönä kaksi tuntia, tänään oli hammaslääkäri ja joudun pitämään tota kuminauhahärveliä suussa vielä ihan kiitettävän kauan, koulussa oli ihan kauheeta vaikka pääsinkin lähtemään jo ennen ruokailua, kun mulla olikin se hampilääkäri jo yheltä.

Huonoon fiilikseen yksi syy lisää on se, että mulla on ehkä elämäni pahin hiuskriisi meneillään. Ja se on jo jotain, oikeesti! Oon kriiseilly tän reuhkan kanssa niin moneen otteeseen erinäisistä asioista, että kaikki kovemmankin luokan kriisit on käyty läpi monesti. Nyt kyseessä onkin sitten otsahiukset. Oon alkanu vihata sitä suoraa otsista yli kaiken ja jättäny siks leikkaamatta sitä, joten se on yllättäen aika ylikasvanu nytten. Tänään annoin periksi ja lähdin ihmisten ilmoille täysin naturellina hiusten suhteen. Okei, kyllä mä harjasin ne, mutta siinä se :-D Ennenkuulumatonta mulle...

Olo oli yllättäen ihan alaston koko päivän ku ei ollu koko otsan peittävää verhoa suojana. En oikeen tykkää ees siitä, miltä mä näytän ilman otsahiuksia. Tai sitten en vaan oo tottunu. Mutta ei tää kuitenkaan ihan mun omimmalta jutulta tunnu. En kuitenkaan jaksais palata takasin mun vanhaan lakkakypärälookkiin ja se suora otsis on tosiaan suuri vihan kohde nyt. Mitä mä oikeen teen?

Nyt voisin koittaa vaikka soittaa vähän viulua ja pakertaa noita järkyttäviä kasoja rästejä... Yh, ei tosiaan ollu maailman pehmein pudotus arkeen tää tänpäivänen. Voisin myös syödä päivän ekat ruuat, koska huomasin tossa just, etten oo syönyt mitään ja huippaa pikkasen... :-D

IMG_3362IMG_3450IMG_3187IMG_3519

7 comments:

  1. omnom söpö ! ♥

    ReplyDelete
  2. Heei taas :DD

    Nää ei taaskaan oikeen liity aiheeseen mut anyway, arveluttiko sua missään vaiheessa pistää oman pärstän kuvaa blogiin? :)

    Miten sun läheiset suhtautuu/suhtautu alussa tähän sun blogiin?

    Lycka till ton kuminauhajutun kanssa, kyllä se ne hampaat suoristaa, nimimerkillä kokemusta on! :D

    Ja hei kiitsi ohjeista, kyssäriloota on blogiin pystytetty :)

    ReplyDelete
  3. MEI
    höpöhöpö ite oot ♥

    ROSA
    moorjensta :-D
    ei mua arvelluttanu oikeestaan ollenkaan toi nassun tunkeminen tänne, kun mulla on ollu miljoona vuotta kuvia ympäri nettiä vähän kaikissa paikoissa :-D

    no kaverit nyt on paljastunu aktiivisiks lukijoiks ja jotku ruinaa mua välillä postaamaan useemmin, kun näitä on kuulemma niin kiva lukee :-D
    mun porukat taas ei oo tätä (ainakaan mun tietääkseni) koskaan lukenu, koska en osotetta niille antanu. oon kyllä äidille ja markukselle kertonu, että multa tällanen löytyy ja äiti tais sanoo vaan, että älä sit kerro ihan kaikkea siellä :-D

    ja kiitos! eiköhän toi tosta ala suoristuu :-)

    ReplyDelete
  4. wou mitä kuvia, ihan uskomatonta.

    murr haluan sinun jalat. ♥

    ReplyDelete
  5. NANNA
    kiitsa! :-) oon kyl ihan alottelija tossa kuvaamisessa vielä, että turhaan imartelet :-D
    ja hehez, etkä haluu!

    ReplyDelete
  6. me encanta el blog, las fotos son muy bonitas!!

    elba

    ReplyDelete
  7. Elba Sáez
    gracias! :-)

    ReplyDelete