We feel nothing so jump into the fog


The Wombats - Jump into the Fog

Mun pää hajoo ruotsiin nyt! Periaatteessa mä tykkäilen ruotsista ihan hirmusesti ja oon ihan hyväkin siinä - tai ainakin luulin olevani - mutta nyt ei kyllä suju yhtään mikään ja huomenna olis sitten koe. Please, kill me!

Mua ei yhtään innostais mennä huomenna taas kouluun. Ryytymysaste on lähempänä sataa kuin nollaa, joten houkuttelis kovasti käydä ihan kohta nukkumaan ja nukkua koko huominen. Kyllä me Sandran kanssa nukuttiin jopa kahdeksan tuntia, mutta aamulla ei silmät siltikään pysyneet auki ja nyt väsyttää taas kamalasti. Mä ilmeisesti tarvitsisin joka yönä 12 tuntia unta, että saisin tän ikuisuuskooman pois päältä.

Mulle iski joku epätoivo ton hiihtoloman suhteen tänään, kun tajusin lupautuneeni viettämään yli puolet siitä töissä. Enhän mä ihan oikeesti jaksa! Nyt kun se matkakin otti ja meni siirtymään, niin voisin neuvotella itteni sinne vaan kolmeksi päiväksi... Ja synttäripäivä vois ihan mielellään olla vapaapäivä...

Nyt pitäis varmaan jatkaa noiden asioiden tankkaamista kaaliin, vaikka päätä särkee ja mua pyörryttää. Toivon atm enemmän kuin mitään, että huomenna mulla olis kuumetta ja saisin jäädä kotiin nukkumaan tätä oloa pois. Toivottavasti olen ainoa, josta tuntuu nyt tältä. Suuret sympatiat kuitenkin sille, joka painii maanantaikokeiden ja ikuisuusväsymyksen kanssa tällä hetkellä. Mä tosiaan tiedän, miltä tuntuu :-D

Mutta nyt se on kai sitten pakko popsia pari buranaa nassuun ja antautua ton ruotsin armoille...
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

IMG_2641IMG_2651IMG_2633IMG_2616

Ps. Lakukuvasta propsit vaimokkeelle! Nyt toi jo hengaa tyytyväisenä mun mahassa :-D

6 comments:

  1. tsihih lakukuva! :---DDDD

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:27 pm

    siistei kuvia! mä oon aina miettiny, että miks kaikki muut osaa kuvata hyvin paitsi minä :D multakin kyllä järkkäri löytyy, mutta jollain täyautomaatilla tulee aina kuvattua kun en osaa niitä juttuja säätää :(

    mutta hei! sympatiat tohon sun oloosi. toivottavasti helpottaisi tai sitten saisit vain jäädä kotiin huomenna. ja muista pysyy aina noin ihanana kuin nyt oot! <3

    ReplyDelete
  3. METROPHILIA
    hehez, vitun päheetä :-DDD

    ANONYYMI
    hei kiitoksia! ja elä huoli, mä oon ihan käsi ton kameran kanssa oikeesti :-D en oo vielä jaksanu opetella kunnolla kuvaamaan, ehkä sitten kesällä ku sitä on kivempi kanniskella mukana ja saa kivempia kuvia ulkoota... harjottelemalla oppii, eikse niin mee? =D

    ja hei kiitos sympatioista! koitan pysyy, vaikka en ihana ookaan :-D ite oot ihana kun tommosia puhut ♥

    ReplyDelete
  4. Kivoja kuvia ja kiva blogi, taidanpas jäädä seurailemaan <:

    ReplyDelete
  5. same here. täysautomaatti päällä, ainakin vielä :-D
    vois lainata ensviikolla jotai valokuvauskirjoi ja lukea vähä ohjekirjaa nii oppis, ja kesällä - hopeso, saaha fisheye :-)

    mut sä otat kivoi kuvia! miten saat noi valokuvat otettua? :-o

    julia-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. MARI
    thankiez! :-) kiva jos tykkäilet.

    JULIA
    oivoi, mullekin kelpais kyllä fisu!
    ja kiitsa! noi on otettu valotusaikaa pidentämällä ja sit heiluttelin sitä kameraa tähdättyäni sen jouluvaloihin, jotka oli lasipurkis :-D very simple!

    ReplyDelete