SHORTSEJA

Mä oon osottautunu tässä viime päivinä kauheeks sanojeni syöjäks. Muista asioista, joiden suhteen oon vaihtanu suhtautumistani en jaksa nyt kertoa, mutta tää yks on ihan kelvollinen postausaihe :-D

Eli siis. Joskus kaks vuotta sitten lupasin itelleni, etten enää koskaan pukeudu vaatteisiin, jossa en tunne oloani hyväksi. Kuinkas sitten kävikään, rakastuin tässä shortseihin pari viikkoa takaperin. Löysin sitten kaapistani yhet pari vuotta vanhat yksilöt ja mulla oli ne jalassa toissapäivänä. Apua! Mä vaan inhoan mun oloa ne jalassa, kun en oikeen oo sinut tän ruumiinrakenteeni kanssa... Mutta ehkä tää on hyvä merkki, että sentään pistin ne jalkaan? Ja ajattelin pistää toistekin.

Ne Carlingsin punaset yksilöt (montahan kertaa ehin kirjottaa niistä ennen ku hankin ne? Ja entäs sitten sen hankkimisen jälkeen... :-D) on yks ihan pakollinen shortsihankinta, mutta niiden lisäks kuumottelis kaikki erilaiset farkkushortsit ja sit sellaset khakinväriset korkeevyötäröiset. Ja mustat nahkaset. Haluisin paljon rahaa, että voisin toteuttaa tätä uusinta rakkauttani :-D

Kattelin tossa lookbookista sitte kuvia ja rakkaus kasvo kasvamistaan. Keräsin muutamia kivoja kollaasiks tässä vielä, että olkaatte hyvät. Kaikki kuvat on siis sieltä lookbookista. Ja nyt ois ihan hyvä sauma mennä vaikka nukkuu, jos ajatellaan tota maanantain aamuherätystä... Öitä!

Ps. Kivat sahalaidat toi paint vetäs noille kuville... Ei jösses, blogihistorian rumin kollaasi... Ois vaan pitäny tehä photofiltrellä, kun se on sillä jopa helpompaa. Mut joo, keskittykää noihin shortseihin :-D

kollaasi18

4 comments:

  1. Anonymous12:34 am

    vähänkö ihania noi kaikki tossa kollaasissa! ja heeei :O kui et oo sinut sun ruumiinrakentees kanssa? sähän oot ihan mielettömän hoikka! haluun nähdä sulla shortsit! sopii varmasti täydellisesti :)

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    eiks ookin ihania! ♥
    no mulla on vähän kaikkee syömishäiriötaustaa jne niin siitä johtuu tuo. enkä oo mielettömän hoikka vaan oon normaali. ja normaali on mulle ihan hirvee kirosana :-D
    ja lupaan kuvata jonku shortsiasun tässä lähiaikoina ku semmonen sattuu päälle!

    ReplyDelete
  3. uuu huisin kivoja kyl nuo! ite tykästyin noihin oikeessa alakulmassa oleviin :---)

    ReplyDelete
  4. EMILIA
    ne on ihanat! mun lempparit on ehkä ne niiden yläpuolel olevat :-)

    ReplyDelete