RUISROCK!!

Kuolen onneen. Ihan kohta. Iiiihan just. Eikun nyt! Näyttää kovasti siltä, että ens heinäkuussa vietän kolme päivää Turussa maailman ihanimman naisen kanssa maailman parhaan musiikin parissa! Melina ja Ruisrock! Mää rakastan sinnuu! Voisin kuolla onnesta!

Esiintyjäthän on maailman parhaat. Tässä ne, jotka aiheutti suuria ongelmia hengittämisen kanssa (suurin osa siis!):
Hurts, Robyn, Scandinavian Music Group, PMMP, Pariisin Kevät, Raappana & Sound Explosion Band, Prodigy, Jenni Vartiainen, Bring Me the Horizon, Bullet for My Valentine, Jätkäjätkät, Jukka Poika & Sound Explosion Band

Oon siis aivan taivaissa! 110€ sinne tai tänne. Tästä tulee mun elämän paras kesä ja tulee samalla festarineitsyyskin menetettyä! Siistiä :-D Sorgenit tästä kauheesta hypetyksestä, mutta mä itken, nauran ja hymyilen yhtäaikaa, joten pakko todeta, että en oo hetkeen ollu näin puhtaasti ILONEN!
Muita ruissiin tulijoita täällä? :-) Tuutte sit repimään hihoista niitä kahta tyhmimmän näköstä koko paikassa :-D

Photobucket

8 comments:

  1. AAAAH! ♥ mut hei hetkinen, EN MÄ OLE TYHMÄN NÄKÖINEN!!

    ReplyDelete
  2. MEI
    OIVOIVOI! ♥ ja et oo tyhmän näkönen muuten ku mun seurassa kun ollaan niin idiootteja! :-DD sitä tarkotin tolla!

    ReplyDelete
  3. juujuu älä yritä.... ymmärsin kyllä! :----DD IIIIIH! ♥

    ReplyDelete
  4. MEI
    hehez :---D mä en kestä aaaaa ♥♥ tästä tulee niin helvetin maceeta että huhhuh!!!!

    ReplyDelete
  5. ♥_________♥ no aijaa!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:44 pm

    oivoi, oon hurjan kateellinen! itekki tonne mielisin juurikin bring me the horizontin ja bullet for my valentinen takia ainakin, mutta eipä oo mitää chäänssei päästä turkuun asti :< mutta onnea vaan sulle ja pidä sitte aikanaan hauskaa! :D

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    voi harmi :-( mun mielestä on maailman epäreiluinta kun joku ei pääse johonkin keikalle/festareille, johon haluais tosi paljon, koska tiiän miten hirveeltä se voi tuntuu!
    mutta kiitos paljon, ihan varmasti pidän :-)

    ReplyDelete