Now I can see love's taken a toll on me


The Bird and the Bee - She's Gone

Meillä oli eilen joku maailman epäonnistunein teemapäivä koulussa. Meinasin kuolla tylsyyteen :-D Mutta ei siitä sen enempää, koska te luultavasti kuolisitte tylsyyteen, jos alkaisin tässä jotain siitä selittää.

Nyt on taas perjantai. Mihin ihmeeseen katosi taas viikko? Aina maanantaina tuntuu siltä, että tää viikko ei ole ikinä ohi, mutta sitten onkin heti taas perjantai. No, en kyllä valita, koska viikonloppu tuli enemmän kuin tarpeeseen!

Siis ihan oikeesti. Mikä luistinrata koko Helsingistä on tullu yhen yön aikana? Meinasin kaatua noin miljoona kertaa tän päivän aikana, mutta tunnen suurta ylpeyttä siitä, että en rönännyt kertaakaan naamalleni lukuisista tilaisuuksista huolimatta :-D Yleensä se nimittäin olen juuri minä, joka makaa nassu maata vasten...

Mun pitäisi nyt imuroida koko kämppä enkä kyllä yhtään jaksais :-( Sen jälkeen ilta taitaa kulua aika pitkälti karkkia syöden, hiuksia värjäten, ruotsin kokeeseen lukien, äikän tehtävää tehden ja dataillen. Jos noi koulujutut (etenkin ruotsin kokeen) ja siivoomisen siis jättäis poijes, niin voisin jopa sanoa: sounds gr8!

Mutta nyt siivoomaan! Palaillaan ehkä illemmalla tai sitten huomenissa, kun Sandra on täällä meillä viihdyttämässä mua ja räpsimässä mahdollisesti lippuhuorauskuvia :-----D Ah, can't wait!

IMG_2512IMG_2517IMG_2525

Ps. Sori kaikki te rakkaat, jotka himoitsette ja rakastatte maissipalloja yhtä paljon ku minä. Mun oli pakko vähän leijua teille, että HÄHÄÄ MULLAPA ON NIITÄ!!! :-D

10 comments:

  1. Oikein kiva postaus jälleen kerran (= Muuten haluaisitko käydä mun blogia kattomassa? Jos jos myhtään oot kiinnostunu, niin ruveta vaikka lukijakskin (= Ois kivaa.

    ReplyDelete
  2. RITA
    kiitsa! :-)
    ja oon muutaman kerran käyny kattelemassakin, mutta nyt tuntuu vähän siltä, ettei oo aikaa lukea edes niitä blogeja, joita jo nyt säännöllisesti luen :-(

    ReplyDelete
  3. can't wait! täällä mä raadan mut ajatus meistä ne keikkaliput kädessä motivoi mua tiskaamaan! :------)

    ReplyDelete
  4. METROPHILIA
    tsihih koita jaksaa vaimokulta! :-) ♥

    ReplyDelete
  5. Hei tosi kiva blogi sulla (::

    Käy ihmeessä katsomassa munkin omaa jos vaan kiinnostaa :)

    ReplyDelete
  6. CHOCOLATEMUMSTER
    kiitos paljon :-)
    ja voinhan mä käydä vilkasemassa joo.

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:00 pm

    hei sulla on tosi kiva blogi! oot hirmu nätti ja kirjotat fiksusti ja hauskasti ja tykkään lueskella sun blogias :D hihi tää oli tämmönen semirandom kommentti mut halusinpa vaa antaa positiivista palautetta :--D

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    voi kiitsa! :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous7:47 pm

    me luettiiin toi kirja kasilla, oli se aika jepa !

    ReplyDelete
  10. ANONYYMI
    no mä tykkäilin kyl tosi paljon :-D

    ReplyDelete