Me has new clothes

Sinne män se shoppailulakko, mutta materialismionnellisuus korvaa aika tehokkaasti mun muka huonoa omatuntoa. Kerrankos sitä vaan eletään :-D Ja mä en oikeestaan omista paljoa vaatteita, joten koen olevani ihan oikeutettukin hankkimaan joskus lisäystä, kun ei kaapit pursuile mitään käyttämättömiä retkuja.

Tänään on oikeestaan ollu aika huono päivä, vaikka pääsinkin duunista jo kahelta (mun ois kuulunu päästä 15:39) ja sain sovittua nyt lopullisesti sen kesäduunin ja kaikkea. Oon vaan niin väsynyt. Shoppailukin oli kamalaa, koska sovitin varmaan miljoonia housuja enkä silti ostanu niistä yhtiäkään! Oon silti tyytyväinen noihin, jotka nyt hankin, koska kumpikin lörpäke tulee varmasti ahkeraan käyttöön! Mun Dr. Denimin farkkuleggareiden kaksoissiskot jäi vaan aika pahasti kummittelemaan mieleen... Ja yhet punaset shortsit Carlingsista...

kollaasi17

Cheap Mondayn teeppari från Gallery 22€                         Tummanharmaa lörttötunika från Monki 4€


Nyt mulla on kauhean tylsää, koska fin-tv temppuilee enkä jaksa kattoa mun vähäisestä leffavalikoimasta just nyt mitään leffaa uudelleen, kun oon nähny ne kaikki niin miljoona kertaa. Täykkärit vois olla ihan mahollinen vaihtoehto, mutta kattoo nyt mitä plääneilen tähän loppu illaks. Jos jaksatte, niin pommittakaa mun Formspring täyteen! Nyt vois olla ihan jillii vastailla vaikka kysymyksiin ihan mistä tahansa :-D

Ja tosiaan! Mulla alko tänään loma, jee! Tosin... ihan kaheksi päiväksi jopa :-D Ei helvetti. Mua pelottaa jo nyt ajatus maanantaista ja kouluun palaamisesta. Mä en halua sinne!

5 comments:

  1. Anonymous9:14 pm

    MITÄÄH! 4€ :O oon kade kun täällä ei oo lähimaillakaan monkia missä asun! ihania noi molemmat! <3

    ReplyDelete
  2. himoitsen tota mondayn paitaa :( mullakaa ei fin-tv ei taho toimii! äryttää

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    monkin alet = ♥ voi harmi :-( tuu shoppailureissulle stadiin ni pääset monkissaki käväsemään :-) ja mäkin kyllä tykkään kamalasti kummastakin!

    ELIIS
    mä himoitsin sitä melkeen vuoden ennen ku nyt vasta sain sen ostettua :-D
    ja on joo ärsyttävää! koitan päivittää sitä koko ajan, mut ei se vaan toimi D:

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:52 am

    haluun tollasseen cheep mondayn paidan! ihana! missä noi kaupat oikeen on? en oo koskaan kuullu noista. paitsi weekday kuulostaa tutulta.

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    weekday ja monki on aleksilla, dropin on forumissa ja gallery on kampin femmassa :-D

    ReplyDelete