Lunta silmäripsissäsi katsoit minuun ja hymyilit


Ultra Bra - Jäätelöauto

Hämmentävää. Kuuntelen Ultra Brata ja oon ihan fiiliksissä. En oo muistanu tässä vähään aikaan, kuinka paljon mä tykkäilenkään tästä :-D Ihan pimeetä sinänsä, koska yleensä ihan tollanen musa nyt kuitenkaan ei iske. Ehkä tää nyt sitten kuitenkin on merkki siitä monipuolisesta musamausta, joka tosiaan onkin vähän turhan monipuolinen joskus. On nimittäin törkeen hankala selittää jollekin, millasesta musasta mä tykkään. No... aika monenlaisesta!

Mä oon hämmentynyt myöskin yhen ihmisen mukavuudesta. Mun päivät piristyy aina kun saan heittää kuivaa läppää sen kanssa. Ja ei, en todellakaan oo ihastunu :-D Mä oon kyyninen paska tätä nykyä, joten mun pään kääntämiseen tarvitaan joku aika mullistava tyyppi, että saa jotain fiiliksiä aikaan. Tää on vaan tosi mukava ja on ollu kiva viettää aikaa nauraen vaihteeks tyhmemmillekin jutuille ku normaalisti.

Meillä on ilmeisesti huomenna aamulla kasilta hiihtoa liikassa. Eiks meiän maikka ihan oikeesti oo ikinä kuullu pakkasrajoista? Pekka Pouta lupailee nimittäin huomisaamulle päälle 20 astetta pakkasta. Please, kill me! En kyllä mee hiihtämään. Äitikin totes jo mulle, että en ees saa mennä hiihtää, koska en saa tulla kipeeks :-D Mutta kuitenki, en jaksais suututtaa sitä natsimaikkaa enää yhtään enempää, kun se muutenki inhoo mua oikeen urakalla. Blaa.

Eilen nukahtaminen veny taas liian pitkälle. Mä en kohta enää jaksa näillä muutaman tunnin yöunilla. Ehkä pitäisi yrittää tänään kymmenen jälkeen nukahtamista, mutta en kuitenkaan onnistu. Tiiän sen jo nyt...

Mulla on ollu vähän kiire (oikeestaan ei ees kiire, oon vaan ollu laiska), joten en oo jaksanu kauheesti kuvailla. Noi villasukat nyt vaan on mun parhaat kavrut tällä hetkellä, kun varpaat meinaa irrota käyttäessäni tuolla pakkasissa consseja. Äly on kateissa, tiedetään :-D

Nyt meen syömään jotain, kun on kauhee nälkä. Moikkis!

IMG_2117IMG_2330

No comments:

Post a Comment