LAZY OAF

Nyt on eka synttärilahja tiedossa ja ai että kun on mieluinen! Pistin äipän tekemään tilauksen Lazy Oafille ja sieltä on nyt sitten tulossa noi kollaasin jutut; huppari, kangaskassi ja maceita tarroja! Toivottavasti noi tulis pian, koska en malta oottaa :-D

kollaasi14

Aattelin täs alkaa nyt väsää sitä kangaskassia kuntoon, jos vielä illemmalla saisin arvonnan pystyyn. Voitte olla tyytyväisiä, että mä ihan omin pikku kätösin silitin sen tossa äsken, koska mä tunnetusti vihaan silittämistä yli kaiken, enkä ikinä silitä ees omia vaatteitani vaan viikkaan ne mahollisimman sileiks vaatekaappiin ja leikin, että ne on ihan suoria :-D

Oon myös ahkeroinu oikeen kunnolla, kun oon tehny eilen hirveesti koulujuttuja ja tänäänkin jo vähän. Vielä on joku viis tehtävää jäljellä matikkaa ja vähän jotain muitaki läksyjä tekemättä, mutta suurin osa on jo takanapäin. Oi tätä onnea!

Nyt taidan kuitenkin luonnostella sen kangaskassin kasaan. Pienenä sneak peakina kerron, että luvassa taitaa olla eräänlainen ankkurikassi, mutta ei ihan identtinen mun omani kanssa kuitenkaan :-) Mutta siitä lissää sitten, kun oon sen saanut valmiiksi!

5 comments:

  1. Anonymous4:53 pm

    PALJO POSTIKULUT SUOMEEN

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    noiden mun ostosten oli jotain 8,30£ eli joku 10€

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:52 pm

    jiaaa aika cool (; oon ite kans halunnu tilaa tuolta mut saa nähä :D

    ReplyDelete
  4. kelpais nuo tilaukset mulleki, ihania ♥

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    joo mullaki ollu haaveena vaikka kuinka kauan :-D nyt käytin sit synttäreitä hyväks :---D

    SIILIRITARI
    noi on! ♥

    ReplyDelete