Invaders must die


The Prodigy - Invaders Must Die

Tänään on ollut aika kamala päivä, koska viime yönä tuli nukuttua vaan kolmisen tuntia. Meinasin nukahtaa duuniin ihan koko ajan, mutta olin silti taas niin paljon odotettua tehokkaampi, että multa alkaa hommat loppua pikkuhiljaa :-D Antti oli sanonu faijalle, että saatan päästä huomenna jo aika aikaseen pois sieltä, mutta palkkaa tulee sen mun perustyöpäivän verran kuitenki. Kelpaa!

Oon kuitenkin ollu koko päivän ihan innoissaan tosta Ruissista, joten sen voimalla oon jaksanu jotenkin. Luultavasti otan tosta palkasta sit suoraan sen 110€ sivuun ja investoin sen siihen kolmen päivän lippuun. Että näillä mennään.

Lupailin eilen, että kerron kahesta lahjasta, jotka vielä eilen sain. Eli kummitädiltä sain kameralaukun, jota olin toivonuki, koska oon meinannu rikkoa ton kameran jo niin monta kertaa rahdatessani sitä jonkun säälittävän villapipon sisällä :-D Mut toi on ihan sika hyvä, kun toi on niin pieni! Oisin kuollu kauhusta, jos oisin saanu sellasen järkyttävän kokosen, jota ei vois ees tyyliin kantaa mukana :-D Mummolta sain sitten huntin sitä Nycin matkaa varten :-)

Musta tuntuu, että meen huomenna rikkomaan mun shoppailulakon, koska mun täytyy palkita itteni tästä raatamisesta. Kauhee luovuttajafiilis sinänsä, mutta en kyllä missään vaiheessa uskonu, et pystyisin pitää tän kesään asti. Joten nyt se sit varmaan rikkoontuu, mutta eipä tuo mittään :-)

Kattelin tossa äsken Lost in Translationin ja nyt taidan siirtyä mun ärsyttävimmän pakkomielteeni - True Bloodin kolmos tuotantokauden - pariin. Kohta se on onneks ohi. Ja mä oon niin pihalla, etten tiedä, onks tosta tullu/tulossa nelonen. Mutta pakko sanoo, että toivon oman mielenterveyteni takia, että ei oo tulossa!

Mutta nyt mä nollaan aivot johonkin miinuksien puolelle ja valmistaudun henkisesti faijan antamien suklaakarkkien kanssa huomiseen rääkkiin. Sitten se on ohi kesään asti! Palaillaan huomenna mahollisilla ostostenesittelyillä, jos jaksan töiden jälkeen liikkua stadiin päin!

IMG_3339IMG_3336

5 comments:

  1. Anonymous8:31 pm

    hei vähänkö näyttää just sopivan kokoselta toi sun kameralaukku! mulla on sellanen törkeen kokonen, jolla ei sit tee mitään ku ei sitä viitti pitää missään mukana ku se on ku joku matkalaukku :(
    oot muuten hiiiiirmu söpö tos kuvassa :> tälleen btw :D
    ja riko sun shoppailulakko, oot ansainnu sen tosi hyvin sillä, että oot hiihtoloman töissä! ei moni 15- tai 16-vuotias oo!
    oot ihana <3 ja sori kauheen pitkä kommentti tuli :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:40 pm

    awwiee oot söppänä tyty! :))) <3

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    no voi höh :-( toi on kyllä tosi kätsyn kokonen!
    hehez kiitoksii :-) ja joo hei kiitti vaan kannustuksesta, nyt varmaan ainaki rikon :-DD
    eipä tua haittaa, kiva vaan! ja itte oot ihana!

    ANONYYMI
    no kiitsa! :-))) ♥

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:22 pm

    Heyy, sun blogi on tosi kiva, löysin ihan sattumalta, ja kivoja kuvia ja kaikkee, mä tämmösenä alotteliajkuvaajana (köh köh) kysysinki juuri niistä kuvista että miten saatkaan niistä tommosia sini/harmaasävysiä..? (---:

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    hei kiitti paljon! kiva kuulla, että tykkäilet :-)
    no mä ite muokkaan photofiltrellä ni siellä ihan vaan muutetaan värisävy sen verran siniseen päin ku haluu. mut ton samanhan pystyy tekee varmaan missä vaan kuvanmuokkausohjelmassa, jopa tossa windowsin valokuvavalikoimassa tai mikä onkaa :-D siin se tehää muuttamal värilämpötila miinuksiin päin :-)
    toivottavasti oli jotain apuu :-D

    ReplyDelete