I want my own hair back

4973945409_5e20053f96_b_large5163897577_ceef0e2fd3_b_large5009699208_92b51c53d3_b_large5001536538_e750685657_b_largeTumblr_leyq38ejmz1qf1jubo1_500_large

Ei hitto kun mua kuumottelis mun omanväriset hiukset tällä hetkellä ihan törkeesti. Aika lähellä siis tota Emmin hiusten sävyä. Muutenkin ton pituset ja tollaset hiukset vois olla ihan kiva juttu...... AAA tappakaa mut :-( Miks ihmeessä mä oon tunkenu 500 värituubillista kaikenmaailman värejä päähäni? Vois tässä alkaa pikkuhiljaa vaalentaa tätä reuhkaa, jos kesäksi saiskin sitten jotain vaaleeta kuontaloa kehiin. Taidan heittää hyvästit suoraan sille punaselle, koska mua kaduttais taas ihan sikana sitten, vaikka se olikin ihana.

11 comments:

  1. Anonymous11:01 pm

    sounds good! toivottavasti päätät oikeesti toteuttaa tän, koska sulle ihan varmasti sopis just tollaset hiukset :) noi emmin hiukset on kyllä ehkä maailman ihanimmat... <3

    ReplyDelete
  2. haha voi suaaa !:) muistan sut vielki vaa blondina!:D vaikka oonki nähny sut punahiuksisen mut silti !:) ja tollaset hiukset on mielettömän unelmat, wau!

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    no nyt kyllä tuntuu siltä, et toteutan! ja noi on... kateellisuusprosentti on jossain miljoonissa :-D

    CACE
    hahah :-D noi on ihanat... pakko varmaan hankkii vaivalloisesti sit oma väri takas... siinä kyl kestää ku nää on taas melkeen mustat...

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:37 am

    joo blondit<3<3 on vain ja ainoastaan totuus ett luonnostaan blondille sopii vaaleet hiukset parhaiten!!!

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    no niinhän toi joo on. mut mä en vaan haluu mitään sellasii epäluonnollisii valkosii hiuksii, jollaset ennen halusin vaan tyyliin mun oman värin, joka on sellanen raidallinen :-)

    ReplyDelete
  6. SAMA JUTTU argh. mulki on oikeesti tommoset aika emmin väriset hiukset mutta tittidii mul oli mun oikee väri pääs viimeks ehkä 5 luokalla?? D: Haluun nähä sust kuvan kun sul oli blondit!

    ReplyDelete
  7. MILJA
    voi meitä tyhmiä... :-( mulla oli oma väri päässä viimeks tyyliin viikkoa vaille vuos sitten :-D aaa. mut siis pistän sulle tähän linkin postaukseen, jossa on kaks kuvaa musta mun oman värisillä hiuksilla:
    http://itkisitko-onnesta.blogspot.com/2010/09/hear-wind-whispering-your-name.html

    ReplyDelete
  8. aaaaa noi on ihanat D: vuos sitte sul viel tommoset oli, nyt taitaa olla muutamahko kerros päällä :-D

    ReplyDelete
  9. NENNA
    ei mul ollu noin pitkii sillon ku ne oli vaaleet :-( mut semi lähel kuitenki... mut ens kesänä mulla on taas sellaset!! okei, ei nää ehkä ihan ehi kasvaa, mut väri nyt ainaki :-D

    ReplyDelete
  10. en ees muista kui pitkät sun hiukset on D: merkki siitä että pitäisi tavata.............

    ReplyDelete
  11. JENNA
    NO NIIN HITTO VIE PITÄIS! ollaan me kyl maailman saamattomin kaksikko... vois oikeesti plääneillä jotain lagausta nyt johonkin väliin! ♥

    ReplyDelete