I love my big brother

Markus kyseli tossa, et mitä haluisin synttärilahjaks. En oikeen keksiny mitään ni se heitti sit ideana ilmaan, et mitä jos se ostais mulle jonkun dekin, jos löytyis joku macee halvalla :-D Faija maksais siitä sit osan, koska ei Markus nyt kuitenkaan mitään lähemmäs kuuttakymppiä tai viittäkymppiä oo maksamassa mun lahjasta.

Arvatkaa oonko ihan intona täällä :-D Syöksyin heti selaamaan Laminan, Ponkesin, Union Fiven, Dropinin ja joidenkin outojen ulkomaisten nettikauppojen valikoimia läpi. Mä oon aina rakastanu eniten Melodican ja Enjoin dekkejä, joten ne kuumottelis tietty eniten. Kasasin pientä kollaasia muutamista kyseisten merkkien yksilöistä ja nyt mä masennun jos Markus ei löydä mitään kivaa ja koko juttu siirtyy taas kauemmas :-(

Ja toi kesä olis kans ihan kiva, ettei tarvis vaan katella sitä dekkiä nurkassa pölyttymässä vaan pääsis rullaamaanki... No, sitä ootellessa!

kollaasi16

4 comments:

  1. Anonymous6:58 pm

    mitä jos antaisit sun veljen mulle :< oon maailman kateellisin :D
    ja enjoin ja melodican dekit tosiaan on siisteimpii :---) ottaisin mielellään iteki noi kaikki!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    enkä anna! :-D ja älä vaan, noin on ihan täydellisii mun makuun ♥

    ReplyDelete
  3. oioioi HALUAN! :-----((

    ReplyDelete
  4. MEI
    mäkin haluun! ♥

    ReplyDelete