HAPPY BIRTHDAY TO ME


MGMT - Congratulations

Kylläpä on mullistava kokemus olla 16-vuotias :-D Ollaan heitetty kuivaa läppää Markuksen ja äidin kanssa tästä koko aamu. "Hei vähänkö siistii syödä ekaa kertaa 16-vuotiaana!!!" yms. tosi laadukasta... No mut ei se väärin oo, koska pienenä mä taisin olla just tollanen aina synttäreinä.

Koska sain noilta ihan maailman parhaat lahjat niin kuvasin ne tossa äsken jo. Jos saan vielä jotain konkreettista tavaraa niin lupaan kuvailla nekin sitten. Odotettavissa taitaa olla ainakin kameralaukku ja sitten se dekki! Ja sitten tietysti rahaa Nycin matkakassaan. Mulla on nyt joku 1600€ kasassa. Ja kohta tulee palkka tästä hiihtolomasta. Ja sitten oon kesäkuun vikan viikon ja koko heinäkuun töissä niin pakkohan se on todeta, että tätä rahan tuloa ei vaan voi estää! ;-D

Äiti oli eilen tosi sniikki :-D Se voivotteli, kuinka mun Lazy Oafin paketti ei oo vieläkään tullu ja oivoi kun sillä nyt ei ookaan mulle sitten mitään lahjaa. Mutta noh, aamulla huomasinki sitten, että olihan se tullu! Se oli tullu jo viime viikon keskiviikkona ja mehän pistettiin tilaus sunnuntaina menemään, jos oikeen muistan. Että ihan kivan nopee toimitus!

Kerron muuten varmaan vielä myöhemmin tänään projektista, johon noi tarrat on varattu. Ja jos en tänään muista/ehdi/jaksa, niin huomenna sitten :-D

Niin ja sitten vielä nopeet onnittelut Kristalle, sulla on ihan parhaana päivänä synttärit ;-D Mutta piti siis sanoa, että pahottelut arvonnan voittojen saapumisen kestämisestä! Oon ihan unohtanu koko asian... Mutta huomenna tai perjantaina ne menee postiin, että voit odotella nyt sitten niitä ens viikon alussa saapuviksi :-)

Tässä nyt kuvia noista lahjuksista. Huppari, tarrat ja kangaskassi on sieltä Lazy Oafilta. Niiden lisäks äidiltä tuli noi villasukat (tarvinki uusia jo, kun kaikki vanhat alkaa olla ihan puhki!). Ja Markukselta noi maailman parhaat karkit (se sano mua pienenä Tapiiriks, siks noita :-D Mut noi on oikeesti ihan sika hyviä) ja toi mahtava lahjakortti :-D Faija maksaa sitte loput siitä dekistä.

IMG_3262IMG_3264IMG_3274IMG_3276IMG_3279IMG_3275

5 comments:

  1. Anonymous12:03 pm

    IHANIA LAHJOJA! :)
    ja hei onnea! ♥

    ps. MITEN OOT SAANU NOI PIKKUKUVAT TOHON NOIDEN LINKKIEN ETEEN?! niinku fb ja noi tos sivussa!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    mäkin tykkäilen :-) ja kiitos paljon! ♥
    noi on ihan yksinkertasesti vaan print screenin avulla tehty :-D en osaa mitenkään hienosti tehä ni tuli vähän kököt, mut ehkä mä kestän...

    ReplyDelete
  3. Ihana toi ranskis kassi xDDD Tykkään <3

    ReplyDelete
  4. AW MARKUS ;;___;; mä tuun sit mukaan skeittaan!

    ReplyDelete
  5. RITA
    just söpö :-D ♥

    MEI
    joojoo tottakai tulet muru! ♥

    ReplyDelete