Forget about the price tag


Jessie J ft. B.o.B - Price Tag

Nyt hiukan lissää siitä projektista, johon mä kipeesti tarvin ne Lazy Oafin maailman siisteimmät tarrat! Eli siis tarkotuksena olis tehä sellanen taulu tohon mun seinälle, jonka länttään täyteen just kaikkii maceita värikkäitä tarroja ja sit mahollisesti myös jotain hienoi kuvii.

Meiän pitäs muutenki täs lähiaikoin mennä käymään IKEA:ssa äidin kanssa, joten samalla reissulla koitan katella sieltä jotain mustaa tauluu. Jos ei mistään löydy oikeenlaista ni sit täytyy käyttää vähän mielikuvitusta ja maalaa joku puujuttu tms mustaks. Meil on nimittäin tuol kellaris sellanen verstas täyn maalei, kaikkii työkalui ja puutavaraa, joten sen ei pitäs olla mikään ongelma :-D

Täs nyt weit:istä yks kuva, jossa on samaa ideaa. Mut siit mun taulusta ei kyl tuu ollenkaan ton näkönen, vaan se tulee ihan täyteen kaikkii erivärisii juttuja. Kelasin myös liimaa siihen kaikkii vaatemerkkei, niinku Vansin, Cheap Mondayn, CTRL:n jne. Kattoo nyt mitä saan aikaan ;-D

Photobucket

Mun mummo ja kummitäti oli tossa just meillä pari tuntii juhlistamassa tätä mun ikääntymistä. Sain oikeen mieluisia juttuja taas, mutta niistä lissää huomenissa. Palaillaan sillon siis! Kunhan oon eka raatanu 7h 40min töissä... Kuolen jo nyt pelkästä ajatuksesta.

2 comments:

  1. Anonymous10:03 pm

    tost tulee ihan varmasti ylihieno! ota sit paljon kuvii ku saat sen tehtyy :))

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    toivottavasti tulloo joo :-) ja otan! kyllästytte vielä... :-DDD

    ReplyDelete