Elämä ei oo kellään helppoo

Jukka Poika - Mielihyvää

Sitä saa mitä tilaa, eiku miten se meni? :-D Muutamat kannusti mua pistämään näitä asukuvia ja joku pyyteli musta kuvaa shortsit jalassa. Päätinpä sit lyödä kaks kärpästä yhellä iskulla ja tässä sitä ollaan. Saan kauheet muotibloggari-vibat itestäni, mutta ehkä se on ihan hyvä, etten aina selitä pelkästään mun tylsääkin tylsemmistä päivistäni.

Tänään mun tädit, Anna ja Laura, oli meillä juhlistamassa mun ikääntymistäni. Lauralta sain jokavuotisen lahjan, eli lähetään keväällä tai kesällä käväsemään Tallinnassa sen ja Markuksen kanssa :-) Annalta taas sain ihan über suloset legokorvikset ja vähän rahaa. Nyt mulla on jo rahat niihin farkkuleggareihin, joten huomenna taidan suunnata Galleryyn ostamaan ne! Tai sitten pelaan varman päälle ja hankin ne shortsit eka, koska ne saattaa loppua...

Mutta ei mulla muuta. Huomenna alkaa sitten koulu ja mä luultavasti kuolen... Heti ekana päivänä kasista neljään. Ei vois paremmin viikko alkaa! :-D Ja sit sen jälkeen hammaslääkärin näyttämään, kuinka hienosti mun kuminauha on tehny tehtäviään ton hampaan liikuttelun suhteen... Jotenki musta tuntuu, et toi ei vaan voi vaikuttaa asiaan mitenkään, mut ehkä se sit siirtää sitä... En tiiä.

Niin ja huomennahan alkaa sit yhteishaku. Meen itkemään pöydän alle nyt viidettätuhannetta kertaa, että en keksi mitään vaihtoehtoja Sibiksen ja Vaskivuoren lisäks. Nyyh :-(

Mut nyt sitä päivän asua ja kuva niistä sulosista korviksista!

IMG_3417IMG_3411
Cheap Mondayn teeppari Gallery Shortsit H&M Villatakki H&M Sukkikset H&M

Semmosta :-D Rakastan noita sukkiksia ihan ylipaljon, mutta tänään ne oli vasta ekaa kertaa jalassa. Ei oo oikeen voinu kuljeskella tuolla ulkona noissa, niin tänään hyödynsin koko päivän sisällä oloa sitten ja iskin ne jalkaan :-) Ja sit vielä ne korvikset tosiaan.

IMG_3454

Palaillaan huomenna jonkun väsymys-vitutus-postauksen parissa. Oon varmasti tosi pirtee tapaus :-D

5 comments:

  1. Anonymous7:01 pm

    IHANA ASU! noi sukkikset on ihan sika ihanaat ♥ tiiätkö myydäänkö noit vielä? ja sulle sopii shortsit ihan äly hyvin!! :))

    ReplyDelete
  2. Hauskat sukkikset! :-)

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    kiitti! :-) mä ostin noi joskus joulun jälkeen jos oikeen muistan, että en tiiä onko noita enää. kannattaa varmaan käydä kattomassa aika äkkiä, koska saattaahan niitä vielä kuitenki muutamat siellä olla :-)

    MARI
    kiitti, mäkin tykkään! :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:17 am

    sulla on tosi vähän lukijoita siihen verrattuna kuin hyvä blogi tää on! ihmettelen, oikeesti. rakastan tätä! ♥ oot niin ihana.
    ja tosi kiva toi asu :)

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    u really made me smile! :-) kiitti kauheesti kaikesta mitä sanoit ♥

    ReplyDelete