Ei pidä todellisuutta sysää syrjään


Raappana - Karu totuus

Leikin tänään muotibloggaajaa ja kuvasin pitkästä aikaa vähän päivän asua :-D Tää ei oo ihan mun juttu räpsii noita peilikuvia ja muita... Eikä mun asut nyt yleensä kauheen ihmeellisiä oo ni turha niitä on liikaa tänne spämmäillä, kyllästyisitte vaan ku aina samat rätit niskassa!

Käytiin tänään Markuksen kaa mummilla syömässä ja messiin lähti pikkasen lisää hilloo synttärilahjaks. Jeesjees, kohta mulla onki kasassa rahat niihin mun Dr. Denimin farkkuleggareiden kaksosiin! Sit vielä kuumottelee ne punaset shortsit... No, ehkä mä siivoon ahkerasti täs pari viikkoo ni sit saan poistettuu nekin Carlingsilta onnellisesti kotio. Sain myös näytettyy mummille kuvan mun unelmavillapaidasta ja se rupee nyt kutoo sitä mulle. Sain myös yhen valmiin villiksen messiin, mut en tiiä tuleeks sitä käytettyy ollenkaan missään ihmisten ilmoil... Katellaa.

Sieltä lähin sit suoraan näkee Tuomasta pitkästä aikaa Munkkaan. Oli ihan kauheen outoo nähä sitäkin pitkästä aikaa ja oli aluks vähän jäistä jopa :-D Naurettiin sit vähän myöhemmin, et ei oo mahollist miten nopee meiänki välit oli ehtiny menee huonommiks ku ei nähty pahemmin tos... Viimeks itseasias joululomal jos oikeen muistan. Mut ei siinä ketään, oli oikeen mukavaa sen alun hämmennyksen jälkee! Kuunneltiin Raappanaa ja nyt oon taas kerran ihan rakastunu siihenki sitten.

Tässä nyt kuvat siitä asusta vielä. Mä voisin muuten ampuu fin-tv:n ku se ei toimi vielkään. En taida enää keksii mitään ihmeellisii tekosyit vältellä kouluhommii, joten taidan väkertää nyt vaik CV:n, ettei opo oo maanantaina liian äkäsen :-D

IMG_3399IMG_3401IMG_3392IMG_3387
Tunika Monki Leggarit H&M Villatakki H&M Kangaskassi Melodica Kellokoru JC Conssit Nilson shoes

Joo sovitaaks, ettei kukaan kato tota ilmettä tuol kameran takana... :-D Oli vähän huono naamapäivä, joten tossa lopputulos sitte. Hyvin männöö! Mut nyt sen CV:n pariin ja sit ehkä vielä luen parit bilsanalueet läpi, kun en oo pahemmin tota kouluu käyny vikal viikol ennen lomaa erinäisist syistä.

8 comments:

  1. toi kaulakoru on joku ihanin ! ;u; ♥

    ReplyDelete
  2. SIILIRITARI
    kiitsa! mäkin tykkään kyllä paljon :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:11 pm

    voi miten kiva asu! pistä vaan näitä useemmin tänne, mä ainakin kattelen oikeen mielellään. sulla on niin kivoja vaatteita :)
    mutta sitä piti kysyä, että omistatko monet conssit? noi punaset on tosi kivat!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    voi kiitti! :-) lupaan kunnostautuu asian kanssa. jos vaikka kerran viikossa ees sais tungettua jotain asua tänne ni oisin tyytyväinen :-D
    ja siis omistan kahet. noi punaset ja sit sellaset slimit liilat :-)

    ReplyDelete
  5. iiihana toi kangaskassi:)

    ReplyDelete
  6. MARIA
    mäkin tykkään! toi on sellanen melodican malli, etten oo paljoa kellään ees noita nähny! ja vielä ihanammaks ton tekee se, että löysin ton maasta enkä joutunu maksaa ollenkaan :-D

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:12 pm

    pistä vaan useemmin asukuvia! mä en pistäis pahitteeks vaikka olis joka päivä :----D mut ees kerran viikossa kuulostaa hyvältä!

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    sitä saa mitä tilaa :-D tänään tulloo asukuva ainakin!

    ReplyDelete