Don't want to hurt you


The Sounds - Hurt You

Ai saatana. Mun kielestä vuotaa verta enkä pysty syömään, kun jokaisella nielaisulla se hiertyy aina vaan enemmän ja enemmän rikki. Onko tää purennan korjaaminen tosiaan tän kaiken kivun arvosta?

Tänään mulle siis asennettiin se kuminauhapaska tonne suuhun ja noi tapit tappaa mun suun. Etenkin kielen. Nyt on kyllä niin huono fiilis, että voisin vaan käpertyä peiton alle ja nukkua vuoden. Mutta sepäs ei onnistu ihan senkään takia, että tohon kieleen sattuu niin helvetisti ton tyhmän metallitapin takia.

Siin ne mun uudet bestikset (kuminauhapussi ja vahakotelo) hengaa. Vitun ziiztii. Nyt musta ei kyl irtoo yhtään mitään muuta. Sorgenit tästä postauksesta. Ehkä huomenna taas tuntuu paremmalta. Tai sitten ei, koska mun pitää mennä kaheksalta aamulla HIIHTÄMÄÄN. Please, kill me now.

IMG_2676

3 comments:

  1. Anonymous7:03 pm

    voi ei! mullakin on ollut tollanen ja se hiersi kanssa mun kielen ihan rikki. se helpottaa parissa päivässä, koita jaksaa! :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:02 pm

    noo on niitä pahempiaki oikomissysteemejä nähty.... pärjäile kuitenki!

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    kiitokset! :-)

    ANONYYMI
    no varmasti on joo, en mä sanonukaa ettei näin olis. mut kiitsa, yritän!

    ReplyDelete