Palkitsin tänään itteni nyt sitten niillä farkkuleggareilla, joita oon lauantaista asti miettiny tauotta :-D Raahasin sovituskoppiin myös ne Carlingsin ihanat punaset shortsit, jotka näillä näkymin lähtee kassan kautta kotiin seuraavana viikonloppuna tai sit ens viikon alussa. Materialismionnellisuus taitaa olla huipussaan...

Teen illemmalla vielä toisen postauksen, koska mulla ei oo nyt energiaa just tällä hetkellä kirjottaa mitään kauheen älyllistä, mutta halusin vaan tulla hypettämään näitä rakkaushousuja!

Voitte muuten kuvitella sen voitontanssin siellä Carlingsin sovituskopissa, kun tajusin XS:n olevan taas mun farkkukoko! Eli siis 24-25 noissa tuumissa varmaan. Näistä ei noita tuumia vaan löytyny ni en tiiä kummat on. Välissä käytin kokoa S (terkut vaan niille näiden kaksosille tuolla kaapissa... Voisimpa vaihtaa ne pienempiin :-D), joten nyt oon yhtä hymyä!

Mutta nyt pidemmittä puheitta kuvaa niistä! Ostin noi siis Carlingsista hintaan 39,90€. Säästin jopa kymmenen senttiä verrattuna Galleryn hintoihin... :-D

IMG_3478IMG_3488

6 comments:

  1. Anonymous3:46 pm

    IHANAT HOUSUT! ja herranjumala sä olet pikkanen jos sulle mahtuu xs!! mä ite saisin leikata reilusti yli puolet näistä jaloista veke et menis tommoset pikkulasten housut jalkaan :----D kivat nää mun vertauskuvat...

    jeejee toista postausta ootelles! <3

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    eikö ookin ihanat! ja nääh, ei kannata sentään jalkoja leikellä :-D ja aw pikkulasten housut :__D just hyvä vertauskuva!

    ReplyDelete
  3. hitto noi on TÄYDELLISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. NENNA
    eiks ooki! ♥

    ReplyDelete
  5. tosi kivat farkkuleggarit! ja ihana ulkoasu, tykästyin :--)

    ReplyDelete
  6. PIXIE
    paljon kiitoksii! :-)

    ReplyDelete