Työttömyys, viina, kirves ja perhe. Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

IMG_1458IMG_1448IMG_1434IMG_1440

Mulla oli tänään hammaslääkäri ja se tuotti paljon pelkoa koko aamupäivään. Ennustin jo kaikkea tavallisista porista katuporiin... Ehkä vois lopettaa ton turhan panikoimisen joka asiasta ja ottaa joskus vähän rennommin. Ois ihan jees tsillailla vaan hetkessä ja unohtaa kaikki ärsyttävät pelot.

No, se hammaslääkäri nyt meni miten meni. Reikiä ei ollu, mutta mun viisaudenhammas on puhjennu vähän vinoon tonne perälle ja se vaikuttaa mun yöllisiin hampaidennarskuttelusessioihin jotenki tosi mittavasti, joten toimenpiteet on välttämättömiä. Maanantaina 7.2. mä siis joudun uudelleen sinne ja mulle asennetaan tonne suuvärkkiin joku kuminauhasysteemi. Sitä pitää sit pitää arviolta joku 3-6 kuukautta, mutta ehkä mä kestän. Eipähän oo mikään paljoo näkyvä juttu niin ku raudat olis vaikka ollu.

Markus ja Onni tuli mua vastaan sit Krunassa ja jubailtiin siinä hetki jotain, kun ne oli menossa kauppaan. Siitä lähin sitten bussilla kotio päin ja nyt pitäis kai kysellä vähän, mitä koulussa tapahtu sen jälkeen kun olin häipynyt sieltä. Sainpahan yhteiskuntaopin kokeen tehtyä sentään aamulla :-D Eri asia sitten, että menikö se hyvin... Taidan kuitenkin olla laiskapaska - kuten yleensäkin - ja siirtyy kattomaan Täykkäreitä. Ihan turhaa joku koulu, eiku miten se taas menikään?

6 comments:

  1. Ehkä vois lopettaa ton turhan panikoimisen joka asiasta ja ottaa joskus vähän rennommin. Ois ihan jees tsillailla vaan hetkessä ja unohtaa kaikki ärsyttävät pelot.

    > jatkat ton ajatuksen viljelemistä!

    ps iihania kuvia susta tyttöseni<3

    ReplyDelete
  2. NENNA
    ihan sama vaikka jatkaisin, ei se mun panikoivaa luonnetta tuu muuttamaan. ja tack ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:08 pm

    joo mullekin tuli viime viikon torstaina tommone kuminauhasydeemi ja ei se nyt _nii paha oo D::

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    no ehkä sen kestää :-( ärsyttää vaan ku ei mulla oo ikinä ollu mitään ongelmia hampaiden kanssa ja nyt sit tälleen vanhempana tulee jotain ku muilla oli kaikki systeemit ala-asteella!

    ReplyDelete