So boring

Mä oon ihan törkeen väsyny ja mulla on tylsää. Mutta tiiän jo valmiiks, etten kuitenkaan tuu saamaan unta illalla ennen pikkutunteja. Löydän siis varmaan itteni vielä neljältä nauramassa mahollisimman hiljaisesti toinen toistaan tyhmemmille asioille, kun yritän olla herättämättä äitiä tai Markusta.

Mä en ees tiedä, miks mä kirjottelen tänne taas, kun ei mulla oo mitään maailmaa mullistavaa asiaakaan, mutta on vähän turhan tylsää...

Mua muuten oikeesti ärsyttää tehä tällasia sisällöttömiä postauksia, mutta inspis on pikkasen kadoksissa. Joku pyyteli multa huonepostausta, joten ajattelin tässä ennen loman loppua toteuttaa sitten sen. Muuten mun luovuus riittää lähinnä tylsään höpöttelyyn päivän tapahtumista, how interesting...? Jos siis on toiveita tai ideoita, let me know!

IMG_0735kollaasi1

2 comments:

  1. ääää rakastan niin paljon noita muumimukeja, ihania

    ReplyDelete
  2. KIRSIKKA
    ne on oikeesti jokasen aamun pelastus! kahvia muumimukista, ni johan fiilis paranee ♥

    ReplyDelete