MUSAAKKIA

                   Röyksopp  You Don't Have a Clue                 Ratatat  Dura
Photobucket
                   Uffie  Pop the Glock                  Adele  Chasing Pavements
Photobucket
                   Robyn  Dancing on My Own                            CSS  Alala
Photobucket
                   Rustie  Hyperthrust                   Calvin Harris  Flashback
Photobucket
                   The Knife  Heartbeats     The Fratellis  Whistle for the Choir
Photobucket
                   Klaxons  Echoes     The Bird and the Bee  Love Letter to Japan
Photobucket
                   Justice  Genesis           Bubblegum Octopus  God's Pink Laser
Photobucket
                   Air  Do the Joy                         Groove Armada  History

Noin! Oon vähän etuajassa lauantaista, propsit mulle ;-) Saatan väsäillä tässä viikonloppuna nyt sitten vielä toisenkin tällasen, jos siltä alkaa tuntua :-D Jäi nimittäin muutava tosi hyvä biisi linkittämättä tilan puutteen takia. Mutta mutta, mitäs tykkäätte? Kolahtaako mikään? :-D

Mä painun nyt nukkumaan. Öitä kaikille tasapuolisesti!

9 comments:

  1. Anonymous11:58 pm

    holy crap, nainen! mistä helvetistä sä revit jotain näin täydellistä musaa?! suurinta osaa noista en ollu kuullu ennen, paitsi ehkä bändin nimen joskus. ja jokanen löys kyllä tiensä mun sydämeen, mitä nyt tässä alkuja kuuntelin noista biiseistä!! jatkan täs samalla noiden kuunteluu, mut en malttanu vaan oottaa et pääsen hehkuttaa!
    pelastit mun illan, ihana ♥ JA JOO TEE TOINENKIN :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:28 am

    ah ♥ musiikkiorgasmien määrä oli aika suuri näitä kuunnellessa. rakastan sun musamakuas!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:07 am

    Eikä, teit tän ! Taas ihan super ihania biiseja ja kaikkea, noi kuvatkin ääääää oon ihan kikseissä täällä ;__________;

    ihanaa kun jaksoit nähä vaivaa ♥

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    hähää :-D mä en itekään ees tiiä, et mitä kaut mä löydän kaiken musan mitä kuuntelen. voi kiitti :-) ja koitan jaksaa tänään tai huomenna tehä toisen :-)

    ANONYYMI
    kiittikitti! :-) mäkin rakastan :-DD

    ANONYYMI
    kiva jos tykkäsit! :-) mä tykkään tällasten tekemisestä, niin ei tässä silleen kauheesti vaivaa ollu ees. mutta juu :-D

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:21 pm

    mä en YMMÄRRÄ miten oot osannu tehä näin hienon postauksen. mulle kaikki koodausjutut on ihan hepreaa! ja tän blogin ulkoasu ja kaikki ääää :(
    haluisin olla sinä. ja ei vastaväitteitä kiitos, sä oot täydellinen. ja nää musiikit oli taas ihaniaaa<3 !

    ReplyDelete
  6. TUOMAS1:30 pm

    tuun joku päivä teille vitun ison muistitikun kaa, ok? haluun kaiken sun uuden musan mulle enkä jaksa warettaa :-D saat tehä duunin mun puolest <3

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    arvaa vaan oliko mullekin sillon kun alotin bloggauksen! nyt sujuu jo nää ihan yksinkertaset jutut :-D ja tosiaan tota ulkoasua en oo paljoakaan ite koodaillu, vaan tehny sen tolla bloggeri ulkoasugeneraattorilla tai mikä onkaan. en vaan osaa tehä ite :-D oon vaan muuttanu tota kuvien väliin jäävän tilan kokoa yms.
    ja et haluaisi! mutta joo, en väitä tän enempää vastaan :-D kiitos!

    TUOMAS
    no tuu sitte. ja seitan mä en oo mikään kotirouva, joka tekee kaiken sun puolest :---D eksä täs ollu se mies, jonka pitäs handlaa kaikki tekniset jutut? tai no joo, kylhän sä handlaatki, oot vaan laiska =D

    ReplyDelete
  8. kui hyvää musaa! en ollu aiemmin kuullu kun ton robynin biisin, mut ihastuin noihin kaikkiin joita kuuntelin :o luulin et kuuntelet jotain hevirokkia ja siks en oo aiemmin kuunnellun sun laittamia biisejä ja nyt oli pakko kokeilla ja tykästyin :D !

    ReplyDelete
  9. NET
    robyn on ihana! ja hahah :-D kyl mä kuuntelen myös raskaampaa musaa, tai paremminkin ennen kuuntelin. muutama raskaampaa musaa soittava bändi on edelleen kovassa soitossa, mutta nykyään menee vähän erilainen musa paremmin alas :-D mulla on aika laaja musamaku ni löytyy monenlaista :-D
    kiva jos tykkäsit!

    ReplyDelete