Kollaaseja

Koska mua ei luonnollisesti koskaan haasteta mihinkään, kun en ole mikään extrafeimöös bloggaaja, niin päätin haastaa itse itseni. Käytännöllistä, eikö? :----D Ja en jaksa haastaa ketään erikseen, niin kuin haasteeseen olisi kuulunut, joten jokainen halukas on nyt haastettu.
 
"Valitse yksi nettivaateliike ja kokoa sieltä viisi erilaista asua jokaisesta näistä kategoriasta: -bileisiin - kouluun - urheiluun - perhejuhlaan - rannalle."
 
Valitsin nyt sitten Topshopin, koska ikävöin sitä kauppaa niin paljon. Miksei sitä oo Suomessa...? Mutta höpinät sikseen ja alotellaan.

Bileisiin:
kollaasi3
Muista jutuista tykkään ihan kauheesti, mutta toi mekko ei oo maailman ihanin. Topshop petti mut ekaa kertaa, enkä löytäny yhtään ihan tajuttoman ihanaa mekkoa. No, kerta se on ensimmäinenkin =D Ja kyllä, mä olen tarpeeksi häiriintynyt ripustaakseni kalanruodot korviini bileisiin :___D

Kouluun:
kollaasi4
Olettaen siis, että tonne ulos lähtiessä ei tarvi pukeutua kuin laskettelureissulle konsanaan! Ootan nahkatakkikelien alkua niin kovasti... Tollasta laukkua en kyllä varmaan käyttäis, kun mulla tuppaa aina olemaan kangaskassi. Muuten nää kaikki jutut on sellasia, jotka kotiuttaisin mielelläni!

Urheiluun:
kollaasi5
En nyt noiden kenkien urheiluun sopivuudesta sano mitään... Noi oli kuitenkin parhaimmat. Mielummin noi, kuin korkkarit =D

Perhejuhlaan:
kollaasi6
Missähän harhaluulossa mä elän kuvitellessani meiän suvun/perheen juhlivan näinkään juhlavasti pukeutuneina... No, ylipukeutuminen on toisinaan ihan suotavaa, jos saa tällasia vaatteita käyttöönsä ♥

Rannalle:
kollaasi7
Joojoo. Mä en käy rannalla, tiedetään! Mutta jos kävisin, niin nää olis aika ihania. Vaikka toi laukku kai olikin joku matkalaukun kokonen, niin leikitään sen olevan vähän pienempi :D

Noin! Ja juu, mun piti olla jo nukkumassa aikoja sitten, mutten saanut unta. Lupauksistani huolimatta tulin siis iskemään nää illan aikana väsäämäni kollaasit tänne ja kirjottelemaan näitä tekstejä.

Toivottavasti joitain kiinnostaa tällaset postaukset, eikä kukaan ikävöi nyt hulluna mun perushöpinääni. Huomenna olis tiedossa sukujuhlat mun isotädillä Klaukkalassa. Hurr, ei yhtään kyllä innostais... Siellä nimittäin on monia ihmisiä, joiden kanssa en oikeen jaksais olla tekemisissä, kun on välit vähän jäätävät. Mutta isotäti ansaitsee kyllä kasan rakkautta mun suunnalta! Se on ihanin ikinä ja sen kanssa vietetyt leffaviikonloput Audrey Hepburnin tuotantoa tuijotellessa on olleet ihan parhaita!

Mutta nyt toi uni alkaa olla aika kova sana. Öitä, jos joku muukin on vielä valveilla!

4 comments:

  1. ah kuinka helvetin ihania vaatteita! voisin joku päivä ottaa haasteen vastaa, sillo ku aikaa riittää ja tylsyys on parhaimmillaan ;)

    ReplyDelete
  2. CACE
    joo mä olin ihan kuola poskella ku selasin niit vaatteita sielt sivulta... miksen oo joku maailman rikkain? :----D

    ReplyDelete
  3. Hämmentää kattoo näit ja kelaa kui paljo sun tyyli on muuttunu täs viimeaikoin :-D

    ReplyDelete
  4. NENNA
    sanottasko näin, et ei mun tyyli oo tollanen. tykkään tollasest tyylist ja mul on ehkä jotain vaikutteita mun tyylis tollasesta, mut ei mun tyyli kuitenkaan oo tollanen =D

    ReplyDelete