Just like a waterfall straight through the heart of me

 Basement Jaxx - Raindrops

Tänään oli sitten se kieli- ja kulttuuripäivä. Mä vannon, etten enää ikinä ilmottaudu vapaaehtoseks tietämättä mitä mun pitää tehdä. Koko päivä oli ihan perseestä, kun istuttiin tylsistyneinä Apan, Cissen ja Ellun kanssa pitämässä jotain älytöntä kuvavisaa pystyssä. Onnistuttiin tosin dissaamaan varmaan puolet meiän koululaisista ihan pystyyn, joten jotain hyvää saavutettu tänään :-D Hähää.

Toi ilma on kylläkin bueno, joten fiilis nousi kattoon aika nopeesti heti koululta lähdettyä. Nappasin sitten kameran kotoa matkaan ja taapersin tonne metsään räpsimään kuvia. Oli niin pirun kylmä, että jäi sessiot irtoavien varpaiden takia vähän kesken, mutta sain mä jotain sentään taltioitua.

Mulla on tokaa päivää peräkkäin hyvä fiilis ja mä alan jo huolestua :-D Tää ei vaan ole normaalia mulle, joten on syytä pelätä romahdusta, joka vaanii varmaan jossain nurkan takana. Hyh, voisi jättää tulematta mun puolesta :-(

Tänään tuli H&M:n kevät-malliston kuvasto, josta muutama asia kiinnitti mun huomion positiivisella tavalla. En mä kuitenkaan niitä tule saamaan, joten täytyy tyytyä haaveiluun.

Ajattelin tehä tässä nyt pari tärkeetä hommaa ekana alta pois ja sitten väsäillä jotain kollaaseja inspiroituneena esim. kesästä. Täytyy koittaa tyydyttää tää shoppailun halu nettikauppojen selailuna, vaikka se oikeastaan vain pahentaa tilannetta. Mutta palaillaan siis toivon mukaan vielä illemmalla. Moekka! :-)

Niin ja tosiaan tossa ylimmässä kuvassa on Markuksen dekki, joka on ehkä ihan hiukan hieno! Täytyis varmaan ens kesänä alkaa itekin rullailla, kun houkuttais aika tavalla osata kunnolla.

IMG_2030IMG_2017IMG_2005IMG_2010IMG_1983IMG_2004IMG_2006IMG_1976IMG_1997

5 comments:

  1. Anonymous3:50 pm

    BASEMENT JAXX ♥ sul on ihan sika hyvä musamaku!!!

    ja siistei kuvii! toi dekki on ihan hiukan mässy joo tosiaan... kelpais!

    ReplyDelete
  2. mullakin on ollut nyt pari päivää tosi hyvä mieli, toivottavasti se pysyis meillä molemmilla pitkään! :)

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    huu kiittikiitti! :-) mun musamaku on ehdottomasti paras, ainakin jos multa kysytään :-D

    LOTTA
    täytyy toivoa! :-)

    ReplyDelete
  4. basement jaxx jotain mahtavaa! ahh!
    ja mä voisin ruveta skeittaamaan kans! olis nii makeet osaa, ja ku seki tekis siit nii makeet ku omistais hienoi dekkei !=)

    ReplyDelete
  5. CACE
    joo se on rakkaus! ♥
    ja ois just jees oikeesti! oon vaan nii huono et en tiiä mitä siit oikee tulis... :-D mut pistän salee markuksen opettaa mulle ens kesän jossain "ei ihmisten ilmoil" =D

    ReplyDelete