Hey mom I wrote you some soft songs and tell dad I'm just fine

Huhhuh mikä päivä... Tässä vois tosiaan SMG:tä lainaten kysellä, että "Minne katosi päivät?" Loma meni ihan kauheeta vauhtia naaman ohi, vaikken ees tehnyt paljoa mitään. Aamulla olo oli ku katujyrän alle jääneellä, kun kello pärähti 5:45 soimaan... Muutenkin meni ihan alamäkeä vaan koko päivä, koska mua ärsytti ihan kaikki ja ilmeisesti mäkin ärsytin sitten muita.

Ootan kauhulla huomenna jatkuvia harrastuksia. Mulla ei oikeesti oo energiaa istua missään teoriassa tajuamatta sanaakaan niistä jutuista. Mä en enää edes muista, mikä on välidominantti ja se on viime vuodelta vanhaa asiaa, joka pitäis muistaa vaikka unissaan. Kiva...

Nyt mä heitän aivot narikkaan, enkä mieti tänään enää mitään. Mun pitäis oikeestaan lukea ainakin yhteiskuntaopin kokeeseen, mutta en jaksa. En tänään, en huomenna enkä keskiviikkona. Mulla menee siis aivan loistavasti, kun heti ekan päivän jälkeen oon valmis johonkin mielisairaalaan... Asiaa tietysti paransi toi maailman ihanin ilma... Please, kill me.

Ekassa kuvassa on sitten Markus 2-vuotiaana, en esim. minä :----D

IMG_1053IMG_1052IMG_1040IMG_1058IMG_1056

6 comments:

  1. ihaniaa kuviaa(=


    http://iwonderofthewold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. KKARO
    kiitti! :--)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:11 pm

    Monelta sun oikeen täytyy lähteä kouluun, kun noin aikasin heräät? :D

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    7:10 :---D joo, tiedän että oon hidas aamusin...

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:15 pm

    no vähänkö hienoja kuvia! oikeesti. ei uskois, että oot saanu ekan järkkärin vasta vähän aikaa sitten :D oot ihana ja nätti <3

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    voi kiitos, ihana! :---) u make me happy ♥

    ReplyDelete