You know I'm happy up here

Mun väsymystaso on nyt aika korkeella, kun tuli eilen valvottua neljään ja edellisinä öinä en oo myöskään sen paremmin nukkunut. Tänään vois yritellä jotain aikasempaa nukkumaanmenoaikaa. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa mennä vähän sairaaks tää olo, kun oksettaa iltasin, kun väsyttää niin perkeleesti. Ilmeisesti mulle on silti mahdotonta käydä tutimaan... Noo, ehkä mä vielä joskus opin.

Aattelin tehä illemmalla jotain musapostausta ja mahollisesti playlistiä Spotifyihin. Heitän tähän nyt muutamat kuvat, joita tuli räpsästyä tossa äsken ja sitten meen siivoomaan! Ja tosiaan, toi venytyskorufiilistelykuva kertoo ainoastaan mun ikävästä venytettyä korvaani kohtaan. Täytyis varmaan täs joku päivä alotella taas alusta sekin prosessi.

IMG_0396IMG_0459IMG_0435IMG_0397IMG_0473IMG_0456IMG_0400IMG_0471

2 comments:

  1. ihana blogi ja ihania kuvia ja ihana kamera sulla <3 Ja aaaawww oot niin nättikin <3 PERFECT!


    Eksyisitkö blogiini?


    ~ Rita

    ReplyDelete
  2. RITA
    voi kiitos! :-----)
    ja oon juu käyny sun blogias kattelemassa muutamaanki otteeseen :)

    ReplyDelete