Say that I'm selfish, but I know you need this and I'm just so sick of the chase

Sori, kun tässä vähän on viivästynyt tää tän päivänen kamerahehkutuspostaus, mutta viihdyin Miljalla niin kauan, että kotiuduin vasta yheksän maissa. Nyt oon vihdoinkin siis tässä langoilla. Toi kamerahan on tietysti yks rakkaus!

Tässä nyt ekana vähän tätä tukka-asiaa. Eli mun rakas kuollut reuhkani päätti imasta aika tavalla tota "keskiruskeeta" väriä itteensä, joten tuli sitten tosi tumman ruskee. Päivänvalossa tää on vielä ihan ok, mutta pimeessä ihan mustan näkönen. Voi voi... Sais kyllä haalistua taas!

IMG_0359IMG_0285

Tänään tosiaan viettelin aikaani Miljan kanssa, jonka oon tavannut joskus monta vuotta sitten kesäleirillä. Ollaan oltu kauheen laiskoja järjestämään tässä mitään tapaamisia, niin tais tässä reilusti yli vuos vierähtää viime tapaamisesta! Ihan hävettää... Mutta oli tosi kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ja juoruilla kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Mua häiritsee kauheesti, kun mulla ei oo oikeen mitään inspiraatiota ton kuvaamisen suhteen. Ehkä tää on jotain alkukankeutta... En mä tiedä :---D Mutta jokainen kuvausidea/-toive on enemmän ku tervetullut!

Tässä nyt kuitenkin jotain tosi taiteellisia ja mahtavia kuvia. Mä jatkan nyt iltaani H&M:n kevätkuvaston, kuuman kaakaon ja datailun parissa!

IMG_0241IMG_0378IMG_0320IMG_0337IMG_0131IMG_0294IMG_0121

4 comments:

  1. kuola valuu bikoos your muumimuki :-( ja hiukses<3

    ReplyDelete
  2. NENNA
    kuola valuu koska SINÄ! oot ihnu ♥

    ReplyDelete
  3. oi ku oot nätti!(:

    ReplyDelete
  4. EMILIA
    tsih, kiitti! :--)

    ReplyDelete