LOUD PIPES

Kuvituksena kuvia Kreikasta, Kefaloniasta kesältä 2009, koska silmätulehduksen takia jääny kuvailut vähälle.

Laskin tässä just, että blogilla on bloggerin, blogilistan ja bloglovinin kautta yhteensä 30 lukijaa. Kiitos, ootte ihania Mä en ikinä aatellu, että saisin ees tän verran ihmisiä kiinnostumaan mun tylsästä elämästä. Ja tän lisäks mä tiedän, että hirmu moni mun tutuista lueskelee tätä anonyymeinä.

Ajattelin tässä, että voisin tehdä jotain repäsevää sitten joskus, kun lukijoita on yhteensä 50. Uskoisin kyllä, että sitä on turha suunnitella ihan hetkeen, mutta aina saa unelmoida. Sillon saattais olla kysymyspostauksen aika. Tai jonkun muun. Jos joku haluaa toivoa, sen kun toivoo niin mietin sitten mikä parhaalta tuntuu, kun/jos se hetki joskus koittaa.

002

Mun silmätulehdus alkaa olla pikkuhiljaa selätetty. Punotus on kadonnu oikeestaan kokonaan ja ei enää kauheesti kipujakaan löydy. Huomisen kun vielä tungen tota voidetta simmuihin, niin ehkä tiistaina uskallan jo puunata taas naamani edustuskuntoon.

En oo tässä sairastellessani paljoa muuta tehnyt, kuin dataillut ihan liikaa ja jumittanut Ratatatin kahta biisiä, jotka tosta edellisestäkin postauksesta löytyy. Ihan parasta musiikkia. Oon aivan koukussa! En kuuntele varmaan muutamaan kuukauteen lähes mitään muuta.

034
042

Mua on pikkusen alkanu epäilyttää se hiusten pinkeiksi värjääminen. Periaatteessa mä haluaisin ne, mutta periaatteessa haluaisin mennä ihan platinablondin kautta ruskeeseen tai sitten suoraan ruskeeseen. Hankala päätös... Tiedän, että Markus ja äiti hyppis riemusta tasajalkaa, jos päättäisin jättää pinkit väliin. Markus nimittäin ilmotti kiltisti, ettei suostu liikkumaan mun kanssa missään, jos mun reuhka on pinkki. Ja äitikin varmaan välttelis julkisilla paikoilla mun kanssa liikkumista =D

Joten, nyt kysyn vielä mielipidettä teiltä (jos joku haluaa siis vaikuttaa asiaan), että tapanko hiukseni värjäämällä pinkin kautta blondiin ja siitä ruskeeseen vai meenkö blondin kautta ruskeeseen vai suoraan ruskeeseen?

Lopulta varmaan teen kuitenkin ihan päinvastoin, mitä muut ehdottaa, mutta ajattelinpahan vain kysäistä. Ja nyt lopetan tän jauhamisen ja jatkan mun armotonta datausputkea ja lihon syömällä Omareita :(

19 comments:

  1. Anonymous9:24 pm

    blondin kaut ruskeesee(:

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Kiitos mielipiteestä ! :----)

    ReplyDelete
  3. pinkin kautta blondii ja ruskeesee!
    ja mun on pakko ilmottaa et tos vikas kuvas näyttää ihan ku siinä ois sillein jännästi huulenpuolikas =D. sillei pystypäin ja sit on pätkästy. haha tiiän et oon mestari selittämään ::::)

    ReplyDelete
  4. ira: Kiitos sullekin mielipiteestä :---) !
    Ja joo, mä katoin ihan samaa. Huomasin, että muutamassa muussaki sieltä Kreikasta otetusta kuvasta löyty toi sama juttu. Mistähän lie johtuu, en kyllä tiiä...

    ReplyDelete
  5. Mulla on kans sama hiusongelma! :O Halu(i)sin pinkit ja ostin jo hiusvärin, mut nyt pelkään et hiukset putoo päästä jos blondaan ja pistän sen värin päähän, ja sit on kuitenki sellanen mielikuva et en jaksa olla niis kauaa ku ei ne kuitenkaa sovi nykyiseen tyyliin. Toisaalta sit ruskeet tuntuis tylsiltä )---: en tiiä yhtään mitä näiden kanssa tekisin.

    ReplyDelete
  6. Julia: No mulla kyllä sopis tyyliinkin ja kaikkee, mutta pelkään just hiusten kuolemaa yms... Mut en mä niitä kuitenkaan kauaa pitäis, joten en sit tiiä oisko se ihan turhaa ees kokeilla. AAA ihan tyhmää ku on näin hankalaa :----( Voispa hiusvärii vaihtaa ajatuksen voimalla ja se ei kuluttais hiuksia =D

    ReplyDelete
  7. suoraan ruskeet! ne suklaanruskeet mitkä sul oli sillon ku olit värjäämäs punaseks(sen jonku päivän, muistan vaan sen profiilikuvan) oli täydelliset sulle! ;)

    ReplyDelete
  8. Lotta: Kiitokset sulle myös mielipiteestä :----) Mun on varmaan pakko käydä blondin kautta, et saan tän punasen kokonaan irti näistä hiuksista, mutta kattoo nyt mitä keksin :D

    ReplyDelete
  9. rakastan sun hiuksia!

    ReplyDelete
  10. Sara: Voi kiitos :) !

    ReplyDelete
  11. Okei tää on ehkä ihan tyhmä kysymys, mut miten voit vastata kommentteihin :D?

    ReplyDelete
  12. Siiri: Apua, nyt en tiiä, et ymmärsinkö kysymykses oikein :-----DD Mutta siis mä vaan tuun tänne postaukseen ja pistän tosta ton "kirjota uusi kommentti tms" ja sit kirjotan tohon alkuun vaan kommentoijan nimen ja kaksoispisteen ja raapustelen vastauksen. Eli en mitenkään ihmeellisesti :-----D Ymmärsitkö mitään ?

    ReplyDelete
  13. omg mikä matkakuume iski ;----) tahon lämpimään jonnekki!

    ReplyDelete
  14. SAARA: Hahah voi että :----D Kyl mulleki sinänsä kelpais, mut ei mihinkää liian lämpimään!

    ReplyDelete
  15. Anonymous7:46 pm

    BLONDIMARSKA IHAN EHDOTTOMASTI!!!! skippaat sen pinkin (; ois perfecto! tadada et vissii arvaa kuka tääl huutelee joomoi oon hiljaa

    ReplyDelete
  16. Jenna: En toki arvaa, en :----D Mut ei, blondia ei nyt tuu ollenkaan :( Harmi, mut en jaksa tappaa mun hiuksia jollain hopeeshampoilla ja muilla sen takii, et pitäisin niit hiuksii sit ehkä pari kuukautta. Meen suoraan ruskeeseen, nyt se on päätetty ja meen tekee sen jopa kampaajalle! :D Eli siis pinkki skippautuu ainaki tällä kertaa, ehk sit joskus...

    ReplyDelete
  17. Anonymous9:47 pm

    oijoi no hyvältä kuulostaa seki (;

    ReplyDelete
  18. Anonymous6:56 pm

    Tosi kiva blogi sulla:)) Millon meet kampaajalle? En malta oottaa et nään sut brunettena:D

    ReplyDelete
  19. Anonyymi: Kiitti hei paljon! Käyn varmaan tänään kyselemässä tosta meiän vierestä, et millaset hinnat siel on ja oisko vapaita aikoja ennen jouluu :) Koita malttaa, kyllä ne vielä tulee!

    ReplyDelete