Answer me truthfully, do the clouds kiss you?

Kylläpä väsyttää! Nukkumaan meneminen on kuitenkin ihan yliarvostettua, joten päätin nyt tulla postailemaan vähän kuulumisia.

Teknisesti ottaen eilen, mutta mulle kuitenkin tänään onnistuin sössimään kaiken mahdollisen liittyen hiusten värjäämiseen. Ensinnäkin mun värin hakeminen kaupasta kesti jumalattoman kauan, koska kahessa meiän lähikaupassa totesin, ettei niissä myydä hiusvärejä. Siitä lähti sitten ihana puolijuoksun maailmanennätys kohti Käpylän mustapekkaa consseissa ja ohuissa sukkahousuissa. Oli ihan pirun kylmä!

Kun sitten vihdoinkin olin sen värin saanut, aloin lätkiä sitä päähäni. Ei siinä sitten mitään, kattelin vähän, että näyttääpä tää tummalta. Tarkistin vielä paketista, että sävy tosiaan kulki nimellä "keskiruskea". No, lopputulos nyt kuitenkin oli sitten lähemmäs mustaa taittava ruskee. Pevekellee!

DSC06594

Kattelin myös kuvia kesältä, kun tylsyys ja ikävä iski. Oliko mulla tosiaan noin lyhyet hiukset heinäkuussa?! Kyllä nää on tainnu sitten kuitenkin aika nopeesti kasvaa... No, hyvä vaan. Mulle tuli myös kauhee ikävä Munkkivuoren kämppää, jossa vielä kesällä asusteltiin. On tää nykyinen kyllä paljon kivempi, mutta joitain asioita kyllä kaipaan sieltä tosi paljon!

DSC07082

En kylläkään enää tätä, kun mun huoneeni oli täynnä muuttolaatikoita. Voi apua, kun näytän pieneltä! No, pieni mä kyllä olenkin...

Sitten vielä ilouutinen! Meen huomenna ostamaan uuden kameran, vihdoinkin. Canonin EOS 500D tarttuu siis mukaan ja voi tätä onnea! En millään malta odottaa. Voi olla, että huomenna en postaile, vaan opettelen innokkasti käyttämään sitä huonoilla teknisillä kyvyilläni, mutta ylihuomenna toivottavasti sitten jo uudella kameralla otettuja kuvia luvassa!

Nyt meiksi painuu unten maille. Palaillaan!

4 comments:

  1. oot niin kaunis! <3


    eksyisitkö blogiini?

    ~ Rita

    ReplyDelete
  2. RITA
    kiitti! :--) ja voin mä käydä vilkasemassa.

    ReplyDelete
  3. NICOLINA
    höpöhöpö! mut kiitti :---)

    ReplyDelete