FUCK THAT SHIT

Mulla on kauhee kiire ja mua ärsyttää kaikki. Tekee mieli valittaa tänne nyt kilometripostaus, mut ei mulla oo aikaa. Oon tietysti käyttäny aikaani tässä tosi viisaasti väsäämällä uuden bannerin, valokuvaamalla ja muutenki säätämällä kaikkea epäoleennaista.

Mun ois pitäny tänä aikana soittaa viulua, lukea ruotsin kokeeseen (joka on muuten huomenna, enkä osaa mitään), tehä matikan läksyt ja rästejä jne. Ja en oo tehny mitään. Tänään alkaa myös Täykkäreiden 7. kausi, joten siinä menee vielä mun arvokkaasta ajasta osa.

DSC09892

Joku fiksu varmaan miettii nyt, et miks ihmeessä mä sitten kirjottelen tätä tässä näin enkä tee niitä mun velvollisuuksiani. No... Satun olemaan peruslaiska ihminen, joten keksin kaikkea mahollista muuta, jotta voisin luistaa velvollisuuksista. Nyt vaan on sellanen pieni ongelma, että näistä velvollisuuksista en vaan yksinkertasesti voi luistaa, ellen haluu itkeskellä kuukautta sitä, kuinka saamaton ja hirvee ihminen oon :__D

Joo, ei kauheen hyvä yhdistelmä olla samaan aikaan perfektionisti ja patalaiska. Toteutan laiskuutta ja ahdistun ja masennun mun perfektionistisen puoleni huutaessa vieressä.

DSC09854

Mulla jäi muutama onnistunu kuva vielä yli, mut se ei haittaa. Tungen niitä sit tänne sellasina päivinä ku naama ei oo yhteistyökykynen, mut tekee silti mieli kirjotella.

Nyt mä oikeesti yritän suorittaa mun tehtävät. Palaillaan taas!

4 comments:

  1. hitsi sä oot upee!

    ReplyDelete
  2. Haidi: Voi kiitos ! :----)

    ReplyDelete
  3. AAAAAA MARSALKKAAAAA!!!
    moiii. james

    T. A O S

    ReplyDelete
  4. asad: ei apua :____DD ei voi kestää

    ReplyDelete