And who can say why your heart cries when your love lies, only time?

Eilen oli ihan kamala päivä. En siis sen takia jaksanu ees ajatella minkäänlaista kirjottamista tänne, koska olin nestehukan partaalla muutaman tunnin itkukohtauksen jälkeen.

Oon kärsiny koko syksyn jopa mulle huolestuttavista unihäiriöistä. Oon aina ollu tosi huono nukahtamaan, mutta nyt ei uni oo tullu välillä ollenkaan ja useimmiten oon kieriny vähintään neljään asti mun sängyssä ennen kuin vihdoin nukahdan. Mun uni on myös katkonaista ja nään ahdistavia unia. Ja sen lisäksi isä soitti eilen ja onnistuttiin taas riitelemään puhelimessa kaikesta mahdollisesta.

No, nää asiat sitten purkautui eilen mun sisältä niinkin mitättömän asian kuin pieleen menneen matikan kokeen takia. Palauttaessani koetta maikalle alko kyyneleet vaan tulvia ja ryntäsin sitten vessaan turvaan. Ellu ei tosin antanu mun olla yksin (ihan hyvä vaan) ja tunkeutu sinne vessakoppiin lohduttamaan mua. Mutta se itku ei vaan loppunu. Itkin seuraavan (viimeisen) tunnin, kotimatkan ja kotona tietysti vieläkin enemmän.

DSC00349_edited

Tänään oli koululla adventtijuhla, jossa mun piti soittaa soolona yks ihan hirmu helppo kappale, mutta olin soittanu sen sitä ennen vaan kaks kertaa läpi, joten en todellakaan osannu sitä täydellisesti ulkoa. Sitten tuli pieni yllätys, että valot sammutettiin koko salista ja mun piti tihrustaa parin säälittävän tuikun valossa sitä nuottia. Arvatkaa näinkö mitään... Feilasin sitten muutaman kohdan, mutta eipä voi mittään. Kaikkea sattuu ja mä oon esiintyny elämäni aikana niin monta kertaa, että ei kyllä haittaa =D On mulla ollu paljon epäonnistuneempiakin esityksiä...

Saatiin tänään myös ne matikan kokeet takasin. Meni se vähän paremmin ku olin odottanu (7+), mutta en todellakaan ole tyytyväinen. Saan kuitenkin onneks tästä kurssista todistukseen kasin, sillä samaan kurssiin liittyvä toinen koe oli 8½.

Luulin, että mun pitäis tänään raahautua kaksiin ylppäreihin, mutta muistinkin onneks väärin ja ne on vasta ens viikolla. Saan lojua kotona verkkareissa ja villapaidassa mussuttaen karkkia ja kattoen täykkäreitä Tää tulee oikeesti niiiiiin tarpeeseen, koska oon ihan kuollu tän viikon jäljiltä.

8 comments:

  1. Anonymous8:41 pm

    No mut saat kuitenkin kasin, ei huono numero :) Mullakin ollu viimeaikoina unihankaluuksia.. Öisin vaikee nukahtaa, aamulla vaikee herätä (vaikka ennen se oli maailman helpointa..) ja sit mä nukahtelen kun ei sais, tunneille.

    T. Ellu

    ReplyDelete
  2. Ellu: Mä taas nukahdan aina bussiin :----D

    ReplyDelete
  3. oiiihhh, upee tukka sul! :)

    ReplyDelete
  4. Sirpa: Kiitos :----) !

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:16 pm

    HOI PÖSSIPÄÄ MIKS SUL EI OO TOTA YLEMPÄÄ KUVAA MISSÄÄ! :O
    ihana<3
    rakkaudella vaimosi

    ReplyDelete
  6. Vaimoke: Emmää tiedä, en aina jaksa lisäillä kuvia muualle ku tänne :DD ITE OOT IHANA ♥

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:15 pm

    laita >:( tai suutun ja mustaksi muutun eiku XD
    pöspös<3

    ReplyDelete
  8. Sandra: En laita! Se on tyhmä kuva :DD

    ReplyDelete