So happy I could die

It's nearly over. Siis klezmer :----D Maanantaina on vielä musaopistolla konsertti, mut nyt on eka keikka vedetty hienosti kotiin päin! Oli ihana sairaan makeeta Koko yleisö oli niin mukana ja mä olin niin ilonen, et olin siellä. Sen jälkeen oli kans tosi tunnelmallista ku pääsin ulos. Oli tosi kylmä, sato lunta ja juttelin hetken parin tutun kanssa siinä. Kun lähdin kävelemään, soi jossain Maa on niin kaunis. Tuli niin joulunen olo :)

Kotimatka sujui mun vanhan opettajani ja sen miehen seurassa, kun ne hyppäs Hakaniemestä samaan bussiin. Oli tosi kiva jutella pitkästä aikaa! Vakuutuin taas enemmän ja enemmän siitä, että mun mielipide on täysin oikea. Se mun vanha opettaja on tosi ihana ja kiva tyyppi, enkä jaksa käsittää, miks melkein kaikki inhoaa sitä.

Mä oon ihan kauhuissani, että syksy alkaa olla ohi. Ruska on ihan tajuttoman upea vieläkin, mut melkeen kaikki lehdet on jo tippunu. Ja nyt sataa jo lunta. Nyt on hei lokakuu, what the fuck is that?! Mä haluan mun rakastamani syksyn takasin, en halua talvea.

Huomenna on edessä Camin ja Apan konfis Johanneksen kirkossa klo 10:00. Sinne siis kukkakaupan kautta. Huh, ei huvittaisi herätä niin aikasin, mutta kyllä mä ihan mielelläni sinne kuitenkin menen. On se kiva olla todistamassa rakkaiden ihmisten tärkeetä hetkeä. Tai ainakin mä luulisin niiden kokevan sen tärkeeksi, itselleni se ei ollut niiiin tärkeä.

Olen vieläkin täysin koukussa täykkäreihin. Pelottaa, koska ekasta tuotantokaudesta on enää neljä jaksoa kattomatta ja sitten mulla on enää toka. Kirjastosta ei saa lainattua seuraavia, eikä makuunin sivujen mukaan sieltäkään saa vuokrattua. Onko mun ostettava ne kolme tai neljä puuttuvaa itselleni?! Tai siis, totta kai mä haluan ne (arvatkaa vaan kuinka paljon...), mutta ei mulla ole rahaa! Ja en usko saavani sponsorointiakaan... Joten... Taidan olla pulassa.

Kuvaaminen on jäänyt ihan kokonaan, odottelen, että saisin hankittua sen paremman kameran. Mutta ehkä huomenna tulee otettua jotain kuvaa itestäni, jos laittaudun jotenkin vähän kauniimmaksi. Täytyy vähän katsoa...

Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä

No comments:

Post a Comment