Can I hold you one last time?

Mulla alkaa olla jo ihan terve olo. Sain hiukset värjättyä ja laittauduin, joten kuvasaldo tältä päivältä on aika suuri :-----) Pistin hiukset pitkästä aikaa letille ja tykästyin. Voisin pitää niitä useemminkin silleen.

DSC09474

Vai mitäs tykkäätte?

Oon tykästyny tässä viime aikoina huulipunaan, etenki tommoseen ihan kirkkaan punaseen. Ja mun mielestä se natsaa hienosti mun hiuksiin :----) Sain Annalta Cliniquen punan, joka vaikuttaa tosi hyvälaatuselta.

DSC09520

Väri on vähän vääristyny kuvassa. Mut sävy on 13 Flamenco.

Oli ihana pukea taas kunnolliset vaatteet päälle, meikata ja laittaa hiukset. Mä kyllä tykkään maata jossain hirveissä verkkareissa ja kulahtaneessa jättipaidassa kotona, mutta jo yksi päivä semmosta riittää mulle ja sitten tekee jo mieli laittautua.

DSC09425

Innostuin taas vähäsen leikkimään Gimpillä... =D Mutta siinä näkyy päivän asua.

Dr. Denimin farkkulegginsit från Reede (Tallinna) n. 40€
T-paita från GT 9,90€

DSC09458

Innostuin tänään vähän turhankin paljon meikkaamaan ja rajaukset on pikkasen liian huomiotaherättävät mun nykyiseen makuun. Ennen taioin joka aamu noitakin massiivisemmat naamaan, mutta nykyään saattaa välillä jäädä rajaus kokonaanki pois. On toi mun silmään ihan nätin näköstä, mutta näyttää ehkä vähän liian laitetulta ihan arkena... On se jännä miten maku muuttuu.

DSC09459

Pitäis varmaan useemminkin ottaa kauhee kasa kuvia, koska nää postaukset näyttää mun mielestä paljon kivemmilta monilla kuvilla varustettuina. Olkootkin sitten vaan mun omaa naamaa kaikki.

Huomenna meen sitten taas töihin. Ihan kivaa, kun saan liikkua taas kotoa pois. Meen varmaan sit kans huomenna kattelemaan josko tuolta keskustasta tarttuis vaikka koruja ja kynsilakkoja mun matkaan. Ja käyn varmaan kuolaamassa kameroitakin. Sais se äiti tulla Prahasta jo, että pääsisin neuvottelemaan siitä kamerasta sen kanssa.

Tänään on ollu ihan täydellinen laiskottelupäivä. Oon ainoastaan dataillu, lukenu lempiblogien vanhoja postauksia kyllästymiseen asti, kuunnellu musiikkia ja kamerahuorannu. Sekä tietysti ne hiusten värjäämiset ja laittautumiset mistä oonkin jo kertoillut riittämiin. Sitten ku oon saanu tän postauksen tehtyä, meen varmaan lueskelemaan lehtiä, koska pää alkaa vähän vihottelee tästä näytön tuijottamisesta.

8 comments:

  1. You have the perfect body :D

    I envy you!

    ReplyDelete
  2. Adlü ♥: Oh, you're so sweet, thx !! :---) ♥

    ReplyDelete
  3. Sun tukkas on kyl ihan mielettömän kivan värinen! Ja noi punaset huulet sopii sulle tosi hyvin :) Oon aatellu ettei punatukkkasille sopis kauheen hyvin punanen huulipuna, mut sulle se kyl sopii :)

    ReplyDelete
  4. Iina: Kiva kuulla :----) Kiitoksia !

    ReplyDelete
  5. Oi oot tosi nätti :)!

    ReplyDelete
  6. Heidi: Eikä, ootte ihania kaikki :----DD Tässähän vallan muuttuu sanattomaks. Kiitos ! =)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Jonna: Punaset huulet on kyllä juu ihanat :---) Ja kiitos !

    ReplyDelete