I hope it's something worth the waiting

photo

Inhoon olla kipeenä, joten kuormitan nyt tätä blogia mielenkiinnottomilla postauksilla, kun ei oo muutakaan tekemistä.

Tänään mä oon ainoastaan dataillu ihan liian monta tuntia, lukenu ja kattonu vaihteeks muumeja. Alan olla koukussa niihin... Onneks areenaan ilmestyy joka päivä, paitsi viikonloppusin, uus jakso. Muumimusiikki on kans mun uus rakkaus Se on vaan ihan täydellistä :D

Ja kirja, jota oon lukenu tänään, ansaitsee erityismaininnan. Oonpahan saanu naureskella ja olla samalla tosi kiinnostunu ja jännittyny. Rakastan vanhoja dekkareita Tää kyseinen on Maria Langin kirjottama Vaarallista nautittavaksi, joka on suomennettu v. 1951, alkuperästä kirjotusvuotta en löydä.

Loppuun vielä kaksi kuvaa, jotka ei ole mitenkään ihan viime päivinä otettuja. Yritän huomenna räpsiä jotain, jos jaksaisin vaikka laittautua...

DSC08481DSC07298

Hyvää yötä

6 comments:

  1. vitsi et toi banneri on aivan ihana! :) mä tykkään tosi paljon, muutenkin sulla on kivoja juttuja täällä blogissa ja kiva että tykkäsit mun blogista, mun täytyy pitää mielessä tää sun blogisi <3

    ReplyDelete
  2. mennni: Kiitos paljon ! :----)<3

    ReplyDelete
  3. ihana banneri! ja rakastan noita sun hiuksia, ihanat :o ♥

    ReplyDelete
  4. Linda: Hih, kiitän =)

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:40 pm

    voi eeei haha mitkä meikit tossa punapääkuvassa :D Hauska selailla näitä vanhoja postauksia! Pidä nää täällä äläkä poista!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo en onneks ikinä oo poistunut kotoa ton näköisenä…… :'---D hmmh no täällähän ne on tän koko ajan ollu… oon harkinnut kokonaan uuden blogin tekemistä kun en haluais näitä poistaakaan, mut välillä vähän ahdistaa että nää on täällä...

      Delete